شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸
 |  15/ مهر/ 1397 - 2:36
  |   نظرات: بدون نظر
38 بازدید بازدید

رأی قطعی برای بزرگترین پرونده قاچاق کشور در هرمزگان صادر شد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس رأی قطعی صادر شده متهمان این پرونده به پنج سال و نیم حبس، پرداخت بیش از ۴۷۵ میلیارد تومان جزای نقدی، توقیف اموال و محرومیت از هرگونه فعالیت بازرگانی و ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده اند.
وی افزود: رأی این پرونده توسط دادگاه انقلاب بندرعباس صادر شده بود که هم اکنون از سوی دادگاه تجدید نظر هرمزگان مورد تایید قرار گرفته و لازم الاجرا است.
حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: متهم ردیف اول پرونده به نام سجاد حسرتی به صورت کلان به تحمل ۲ سال حبس و پرداخت بیش از ۳۵۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان (معادل سه برابر ارزش ریالی کالای قاچاق) و مبلغ بیش از ۱۱۷ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان معادل کالای از دست رفته محکوم شده است.
وی ادامه داد: متهمان بعدی شامل وحید مشهور، سینا درویش زاده آبکنار نیز به ترتیب به تحمل حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: متهمان رضا حسرتی و علی حسرتی که برادران متهم ردیف اول این پرونده می باشند نیز به اتهام معاونت در قاچاق کالا، هر یک به تحمل ۶ماه حبس تعزیری محکوم شده اند.
پرونده قاچاق یک هزارو ۱۲۸ کانتینر ظروف شیشه ای در سال های ۹۴ و ۹۵ در دستگاه قضایی استان هرمزگان مطرح شد که هم اکنون رای قطعی آن صادر شده و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13480 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1763410 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر