دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
 |  17/ شهریور/ 1397 - 12:04
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

ابتکار: مادران نباید در زندان بمانند


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، معصومه ابتکار روز شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت دادگستری افزود: زنان زندانی به عنوان یک مشکل جدی در کشور است که با توجه به بازدید از چهار زندان در ارومیه، تبریز، کرمان و مشهد این مشکلات بیشتر مشاهده شد که البته اقدامات خوبی انجام شده اما مشکلات آنها زیاد است.
وی تصریح کرد: اگر چه قوه قضائیه و سازمان زندانهای کشور اقدامات خوبی انجام داده اما باید تلاش های جدی تری صورت گیرد تا مادران زندانی در زندان نمانند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسأله مادر بودن را در نظر بگیریم باید تبعات آن را حل کنیم تا بتوانیم مشکلات را در این زمینه حل کنیم.
ابتکار ادامه داد: به همین منظور معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طرح توان افزایی برای زنان زندانی و خانواده های آنان را در برنامه کاری خود داده چون زمانی که زنان به آغوش خانواده برمی گردند با مسائل و مشکلات بیشتری مواجه هستند.
وی اظهار داشت: ما بیشتر از این می توانیم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت داشته باشیم به همین علت با هدف تقویت و تحکیم همکاری‌ها و اجرا کردن آنها این تفاهم نامه همکاری با وزارت دادگستری امضا شده است.
وی توضیح داد: درباره حقوق کودک با وزارت دادگستری همکاری های خوبی انجام شده است که امیدواریم این تفاهمنامه زمینه همکاری ها را بیشتر کند.
ادامه دارد…
اجتمام* ٧٢۶٨*۷۰۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8124 بازدید

بازدید دیروز: 18315 بازدید

بازدید کل : 1913976 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر