یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
 |  15/ شهریور/ 1397 - 1:08
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

همکاری با دفتر مقابله با مواد مخدر سازمان ملل ادامه می یابد


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، علیرضا ساعدی روز پنجشنبه در دومین روز اجلاس دو روزه سیاست های پیشگیری از جرم در هتل هما با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور، افزود: این اجلاس با پشتیبانی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ترسیم و بسیاری از این برنامه ها در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
وی با یادآوری اجرای پروژه های مشترک در برخی استان ها، گفت: این برنامه در دیگر استانها با موضوع های دیگر ادامه می یابد.
ساعدی، همکاری قوه قصاییه با دفتر مقابله با مواد مخدر سابقه را دارای سابقه طولانی دانست و گفت: نتایج همکاری های مشترک بین دو طرف به مقام های عالی قوه قضاییه ارائه شده و با توجه به آثار خوب آن، اراده قوه قضاییه بر ادامه این همکاری هاست.
وی اضافه کرد: همه این همکاری های مشترک در چارچوب برنامه کشوری تعریف و تنظیم و در وزات امور خارجه امضا شده است.
ساعدی ادامه داد: تقریبا همه برنامه ها و پروژه های مشترک دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل و قوه قضاییه، نتایج خوب و مثبتی داشته است و از همکاران آقای «فدولوف» نماینده کشوری این دفتر در نمایندگی تهران سپاسگزارم.
براساس این گزارش، اجلاس دو روزه تهران درخصوص سیاست های پیشگیری از جرم، گستره مجازات های جایگزین حبس و تاثیرگذاری عدالت ترمیمی صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور «الکساندر فدولوف» نماینده دفتری مقابله با مواد مخدر و جرم، «محمدباقر الفت» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، «ذبیح الله خدائیان» معاون حقوقی قوه قضاییه و نمایندگانی از ۲۰ کشور و معاونان اجتماعی دادگستری های کل استان ها در هتل هما آغاز به کار کرد، بعد ازظهر امروز به کار خود پایان می دهد.
در این اجلاس، سازمان ملل و نمایندگان کشورهایی از جمله هلند، فرانسه، سوئیس، سوئد و آلمان ضمن ارائه تجربه های خود در کاهش جمعیت کیفری، به همراه نمایندگان قضایی جمهوری اسلامی ایران درباره موارد مربوط به گستره مجازات های جایگزین حبس و اهمیت و صرفه اقتصادی کاهش زندانیان بحث و تبادل نظر کردند.
اجتمام**٧٣٢٩ ** ۲۰۲۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12182 بازدید

بازدید دیروز: 17843 بازدید

بازدید کل : 1899719 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر