یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰
 |  14/ شهریور/ 1397 - 2:47
  |   نظرات: بدون نظر
41 بازدید بازدید

۱۷ هزار متر مربع زمین ملی در میناب رفع تصرف شد


به گزارش ایرنا، خسرو بهرامی نژاد روز چهارشنبه در آیین باز پس گیری زمین های تصرفی این شهرستان افزود: ارزش زمین ملی رفع تصرف شده را ۱۷۶ میلیون ریال برآورد شده است.
وی بیان داشت: افراد متخلف، زمین های تصرفی را به قصد کشت و زرع محصول کشاورزی به تصرف خود درآورده بودند که پس از پیگیری های انجام شده با اقدام یگان حفاظت اداره منابطع طبیعی میناب رفع تصرف شد.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب اظهارداشت: حفظ و حراست از زمین های ملی و جلوگیری از زمین خواری وظیفه اصلی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان است.
بهرامی نژاد اضافه کرد: در برخورد با متصرفان و دفاع از حقوق ملی و بیت المال لحظه ای تردید نخواهیم کرد و با متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برابر قانون برخورد می شود.
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف زمین های ملی، سریع آن را با شماره تلفن گویای ۱۵۰۴ گزارش دهند تا اقدام های لازم انجام و مورد بررسی قرار گیرد.
از مساحت ۷ میلیون و۲۰۰ هزار هکتاری استان هرمزگان ، ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار هکتار جزو عرصه های منابع طبیعی است که یک میلیون و ۸۰ هزار هکتار آن جنگل ، ۴ میلیون و ۹۳هزار هکتار مرتع و یک میلیون و ۵۶۵ هزار هکتار آن را بیابان تشکیل می دهد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7026 بازدید

بازدید دیروز: 17843 بازدید

بازدید کل : 1894563 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر