شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
 |  14/ شهریور/ 1397 - 11:42
  |   نظرات: بدون نظر
43 بازدید بازدید

دولت با جدیت به دنبال رفع نابسامانی هاست


به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوایی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آرادان در سفر به استان سمنان، افزود: اکنون در موقعیت حساس جنگ اقتصادی دشمن در قبال انقلاب و ملت ایران اسلامی قرار داریم.
وی خاطرنشان کرد: دولت با اتحاد همه جانبه خود در تصمیمات و تحرکات خود در چند ماه اخیر به دنبال کاهش نابسامانی هاست و ملت نیز باید بداند این همت در دولت به صورت کامل وجود دارد .
آوایی بیان کرد: با همت مسوولان و اتحاد تمام قوا از این برهه مشکلات کشور عبور خواهیم کرد و اصل نظام را باید در اولویت خود قرار دهیم .
وزیر دادگستری، اقدامات قوه قضائیه و سازمان تعزیرات حکومتی را در دوره اخیر در زمینه کنترل و نظارت بر بازار جدی توصیف کرد.
وی اظهار داشت: در کنار قوه قهریه و اقدامات قاطع، باید مراقب باشیم تا آبرو و اقدامی نسنجیده انجام ندهیم و در شرایط موجود اشتباه نکنیم، ولی نباید برخورد که عامل بازدارنده است را کنار بگذاریم .
آوایی، به همبستگی و یکدستی ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نیز نباید یکدیگر را تخریب کنیم، چون رمز موفقیت و حل مشکلات اتحاد است.
وزیر دادگستری، به کار سخت و تاثیرگذار قضات و نظام دادگستری اشاره و اضافه کرد: تحرکات سیستم قضایی می تواند به سود تحولات مهم در جامعه باشد.
سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری شامگاه امروز ساختمان دادگستری شهرستان آرادان را در غرب استان سمنان افتتاح کرد.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان سمنان در حاشیه افتتاح این ساختمان به ایرنا گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع افتتاح شد.
محمد جهانشیر خاطرنشان کرد: ساختمان دادگستری شهرستان آرادان در سه طبقه و ۱۲ اتاق در زیربنای یکهزار و ۴۵۰ مترمربع و با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شد.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان سمنان تاکید کرد: ساخت این ساختمان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و امسال تکمیل شد.
وزیر دادگستری را در این سفر سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان آرادان حضور داشتند.
۲۰ درصد از زندانیان استان سمنان غیر بومی، ۶ درصد اتباع خارجی و ۵۵ درصد محکومان زندانی مربوط به جرایم مواد مخدر هستند.
۶۱۰۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10832 بازدید

بازدید دیروز: 15771 بازدید

بازدید کل : 1880526 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر