یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
 |  12/ شهریور/ 1397 - 10:31
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

هزینه پایان نامه های مرتبط با امر به معروف پرداخت می شود


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته‌ احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: اهتمام و توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی به امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه‌ای همگانی و شرعی است.
وی اظهارداشت: خلاقیت در اجرای برنامه ها زمینه اثرگذاری بیشتر بر جامعه هدف را فراهم می کند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر یادآورشد:امر به معروف و نهی از منکر، نباید موضوع پیش‌پا افتاده و سطحی تلقی شود و محدود به یک هفته در طول سال شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با بیان اینکه جلسات هم‌اندیشی باید به هم‌افزایی منتهی شود گفت: به گونه ای باید برنامه ریزی شود که هم‌افزایی با هم‌اندیشی، مشاوره و همفکری همه متولیان و نهادها، رهاوردهای موفقی را برای جامعه به همراه داشته باشد.
ناصر کرمی افزود: کلید حل بسیاری از مشکلات و اختلالات موجود در جوامع منوط به اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی اظهارداشت: اگر باورمندانه به امر به به معروف و نهی از منکر بنگریم، می‌توانیم مسیر توسعه را با وقت و هزینه کمتری طی کنیم.
مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر یادآورشد: شاخص‌های توسعه‌یافتگی با ابعاد امر به معروف و نهی از منکر ارتباط تنگاتنگی دارد که توجه به این امر، حلال مشکلات خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه رهنمود رهبر معظم انقلاب که فرمودند «با بهترین روش‌ها، مردم را به عبادات و ظواهر و مصادیق دینی از جمله صدق، امانت، تقوا، ترک منکر، امر به معروف و سبک زندگی صحیح هدایت کنند»، گفت: این فرمایش رهبر انقلاب به منزله‌ نقشه‌ راهی است که به ما در طی مسیر کمک می‌کند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4381 بازدید

بازدید دیروز: 17843 بازدید

بازدید کل : 1891918 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر