شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲
سرویس: مقالات
 |  12/ شهریور/ 1397 - 10:54
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

استقلال خلیج فارس مدیون شجاعت رئیعسلی دلواریهاست


به گزارش ایرنا، مهدی چمران در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در دلوار زادگاه این سردار جنوب افزود: این شهید در زمانی به جنگ انگلیسی ها رفت که این کشور در اوج غرور و کشور گشایی بود.
وی یادآورشد: رئیسعلی دلواری با سلاحی ساده و با همراهی علما و مردمانی با ایمان به جهاد رفت و امنیت و عزت امروز کشور را مرهون حماسه آفرینی این سردار هستیم.
چمران اضافه کرد: جوانان این آب و خاک در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابل داعش با تاسی از رئیسعلی دلواریها نیز امروز از مرز و بوم این سرزمین دفاع می کنند و اجازه هیچ تعدی به دشمن نمی دهند.
این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: رئیسعلی دلواری تنها در مقابل استعمار پیر قرار داشت اما جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس در مقابل جهان استکبار و بلوکهای شرق و غرب و برخی کشورهای عربی که منابع نظامی و مالی عراق را تامین می کردند قرار داشتند با این حال با اتحاد، همدلی، همبستگی و رهبری های خردمندانه امام راحل ملت ایران پیروز شد.
وی اضافه کرد: در شرایطی که استکبار جهانی داعش را به وجود آورد بازهم سردار سلیمانی ها و شهید حججی ها آن سوی مرزها از مرزهای ایران و مکتب اسلام جانانه دفاع می کنند.
چمران با اشاره به حضور آمریکا درخلیج فارس گفت: آمریکا در شرایطی با حضور ایران در خلیج فارس مخالف است که خود با طی کردن هزاران کیلومتر برای حفظ منافع کشور خود در این آبراه مهم حضور دارد.
وی با اشاره به شکست داعش در سوریه گفت: با عزم و اراده جوانان مسلمان و فرماندهی سردار سلیمانی داعش در سوریه مجبور به عقب نشینی شد.
این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امروز استکبار جهانی و اسرائیل ازاین هراس دارد که ایران به پشت مرزهای آنها رسیده و به هر نحوی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به تحریمهای ظالمانه جهان استکبار برعلیه جمهوری اسلامی گفت: ایران در سایه تحریمها به بسیاری از امکانات از جمله قدرت موشکی دست یافت و امروز این فناوری برای استکبار جهانی هراس ناک و بعنوان مشکلی اساسی مطرح است.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: ملت ایران با همه سختی ها و مشکلات با رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب با قدرت و صلابت در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی و با پشتوانه الهی همه توطئه ها را خنثی می کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران همه مشکلات را با ایمان و اعتقاد پشت سر گذاشتند گفت: امروز دشمن ایمان و اعتقاد این ملت را هدف قرار داده و تلاش می کنند با ایجاد ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8325 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1758255 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر