شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
سرویس: مقالات
 |  9/ شهریور/ 1397 - 4:39
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

مشکلات اقتصادی کشور از عملکرد ضعیف مدیران است


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس که مسجد الغدیر این شهربرگزارشد ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مشکلات اقتصادی موجود با تغییر مدیران فعلی و تدبیرمدیران لایق برطرف می شود.
وی با اشاره به سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: درسئوال از رئیس جمهورجلوه زیبایی از مردم سالاری اسلامی در کشور ما اتفاق افتاد.
امام جمعه پردیس عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۴ روش تذکر، سئوال، استیضاح و تحقیق و تفحص بر عملکرد دولت نظارت می کنند، نمایندگان سوالات خود را در خصوص تحریم بانک‌ها، مشکل بیکاری، رکود اقتصادی و افزایش بی رویه ارز مطرح کردند و رئیس جمهور با حضور در مجلس شورا ی اسلامی به آنها پاسخ دادند.
توسلی با اشاره به پاسخ های رئیس جمهور خاطر نشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط رئیس جمهور، بیش از ۱۲ میلیارد کالای قاچاق وارد کشور می شود وبه همین دلیل تعطیلی کارخانجات داخلی و بیکاری کارگران را شاهد هستیم .
وی در ادامه افزود: در این پرسش و پاسخ ضمن رعایت اخلاق مشکلات بازگو و جایگاه مجلس شورای اسلامی هم حفظ شد.
امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از برگزاری جشن‌های دهه کرامت اظهار داشت: کیفیت برگزاری جشن‌های دهه کرامت بهتر ازسال گذشته بود و حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان درجشن‌هایی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن برگزار شده چشمگیر بود.
تهرام/۹۴۴۱ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9331 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1993602 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر