دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
 |  8/ شهریور/ 1397 - 11:06
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

حفظ منافع مردم خط قرمز شهرداری همدان است


عباس صوفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اخباری مبنی بر تخلف های صورت گرفته و دستکاری و جعل اسناد در یکی از مناطق شهرداری همدان اظهار داشت: تعدادی از نیروهای خاطی شهرداری با همدستی دلالان خارج از مجموعه موجب ضرر و زیان به منافع عمومی شده‌اند که خواستار برخورد قاطع از سوی دستگاه قضایی هستیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای با سوء استفاده از اعتماد مردم و خیانت به مدیران مجموعه، دست به اقدام غیرقانونی زده اند که خوشبختانه با هوشیاری و دقت نظر اداره حراست شهرداری و همکاری دستگاه قضایی این افراد که با همدستی برخی کارکنان بازنشسته و دلالان خارج از مجموعه به حیثیت مدیریت شهری لطمه وارد کرده بودند شناسایی شده و عده‌ای نیز در همین راستا دستگیر شدند.
شهردار همدان اضافه کرد: پرونده این افراد در دست بررسی است به زودی وضعیت آنها تعیین تکلیف می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم نظارت و دقت عمل بیشتر مدیران در امور زیر مجموعه شهرداری همدان تاکید کرد: تمامی معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری باید نسبت به فعالیت زیرمجموعه خود حساسیت به خرج داده و با جدیت و به دور از هر گونه مماشات نسبت به تخلفات احتمالی برخورد لازم و قانونی را داشته باشند و در این مسیر هیچ‌ گونه چشم پوشی و تعلل پذیرفتنی نیست.
وی اظهار داشت: البته مدیران و کارکنان شاغل در شهرداری همدان همواره با اخلاق‌ مداری و رعایت انصاف به وظایف قانونی خود و امور محوله می‌ پردازند و خود را موظف به خدمت‌ رسانی شایسته به شهروندان می ‌دانند.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: از این پس ثبت الکترونیکی اسناد باید به صورت جدی و در کمترین زمان ممکن انجام شود و در همین راستا مهدی نعیمیان به عنوان مدیر طرح ثبت الکترونیکی اسناد در شهرداری همدان منصوب شد.
وی افزود: در راستای شفاف سازی و روان سازی امور اجرایی حوزه های مختلف شهرداری باید نرم افزارهای گوناگون در حوزه های مدیریت شهری به سرعت طراحی و به صورت کامل اجرایی شود تا دیگر شاهد صدمات مالی که در گذشته های دور گریبانگیر شهرداری و شهروندان شده است، نباشیم.
شهرداری همدان دارای چهار منطقه و ۱۲ ناحیه است.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3016 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2051732 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر