دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲
سرویس: مقالات
 |  7/ شهریور/ 1397 - 2:42
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

سخنان رییس جمهوری در خانه ملت قابل تامل است


به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه افزود: یکی ازنکات مهم حضور در مجلس این بود که هیچگاه رییس جمهوری برای سئوال در مجلس حاضر نشده بود اما دکتر روحانی نشان داد می شود در خانه ملت حضور پیدا کرد و به مظهر اراده ملت که مجلس شورای اسلامی است پاسخ داد اگرچه نمایندگان نیز حق دارند که قانع شده یا نشوند.
وی با بیان اینکه چنین دولتی نیازمند پاسداشت و خدمت است، گفت: به رغم درآمد کلانی که در دولت قبل وجود داشت اما یادمان نرود که طرح تحول نظام سلامت در چه دولتی باوجود مسایل و مشکلات درآمدی و اعتباری اجرا و خدمات خوبی به مردم ارایه شد.
خورشیدی افزود: در زمینه اشتغال هرچند احساس من و شما شاید وضعیت خوب نباشد اما کافی است به آمارها و به عدد درآمدهای قبل از دولت تدبیر و امید رجوع و مقایسه کرد در آن دوره و دولت دکتر روحانی چقدر شغل ایجاد شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: چنین دولتی در همه زمینه ها شایسته پاسداشت است و ملت نیز خدماتی که ارایه شده قدردانی می کنند.
وی یادآورشد:امروز شاهدیم به رغم برخی تبلیغات واهی که برخی رقبای بدخواه داخلی دارند، برجام نقطه عطف و افتخارآمیزی بر تارک دیپلماسی جمهوری اسلامی است.
وی گفت:در برجام حدود ۱۰۰ صفحه سند بین المللی وجود دارد که پشتیبانی قطعنامه شورای امنیت را نیز دارد اما ترامپ نتوانست از این صفحات یک عبارتی پیدا کند که بواسطه آن بتواند مستمسکی برای خروج از آن درنظر بگیرد.
وی گفت: ترامپ برخلاف همه تعهدات بین المللی بخاطر اینکه نتوانست هیچ مستندی پیدا کند اعلام کرد که یک سویه از برجام خارج می شود و این نقطه افتخاری برای ملت است.
خورشیدی با اشاره به اینکه کشور در زمینه سیاسی و بین المللی در دولتی قرار داشت که ۷ قطعنامه شورای امنیت بر سرمان سنگینی می کرد، گفت: درطول تاریخ و بعداز جنگ جهانی دوم و تشکیل سازمان ملل متحد ، هیچ کشوری نبوده که قطعنامه شورای امنیت در باره آن صادر و بدون جنگ از آن خارج شود اما دلیرمردان دیپلماسی کشور آثارش را خنثی کردند.
وی تصریح کرد: امروز هیچ قطعنامه ای از شورای امنیت علیه ما نیست بلکه حق ملت و استفاده انرژی هسته ای به رسمیت شناخته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنان با گرامیداشت دو مناسبت فرخنده و مبارک دهه ولایت و امامت و هفته دولت گفت: این دو مناسبت مهم به پاسداشت بزرگمردان تاریخ اسلام و دولت جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.
وی افزود: شهید رجایی توانست با ارایه سبک خاصی از مدیریت و خدمتگزاری میراثی گرانبها برجای گذارد که برای همگان به یادگار بماند.
خورشیدی، تواضع، ساده زیستی ،صداقت و افتخار خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی را از ویژگی های بارز و برجسته شهید رجایی دانست که باید الگوی مسئولان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: کارگزاران از کلام های گهربار نهج البلاغه می توانند بهترین راه و روش خدمتگزاری را بیاموزند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مدیرانی که تمام الزامات اداری را انجام دهند اما ارتباط با مردم و جامعه نداشته باشند هیچ برداشت خوب و رضایتممندی از آنان نخواهند کرد.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بیش از ۱۰۰ سال از عمر قانونگذاری می گذارد و ۶۰ هزار عنوان قانونی وجود دارد ، به مسئولان اجازه می دهد که نیازها و خواسته های مردم را پاسخ مثبت دهند.
وی گفت: دولت ، مدیرانی را که انتخاب و اختیاراتی به عنوان امانت به آنان اعطا کرده باید بنحو شایسته و در چارچوب موازین قانونی به مردم ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی شایسته کرده و قدر این فرصت مغتنم را بدانند.
در این آیین از کارمندان نمونه ادارات و اعضای کارگروه و کارشناسان اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه تجلیل شد.
۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 21117 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2046321 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر