دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴
 |  6/ شهریور/ 1397 - 2:53
  |   نظرات: بدون نظر
94 بازدید بازدید

۶ سرکرده باند بین المللی مواد مخدر در کهنوج دستگیر شدند


مجید سیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران پلیس طی چندین عملیات مسلحانه در مدت یاد شده موفق به کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و همچنین ۹۶ کیلوگرم هروئین شده اند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله ۶۸ دستگاه خودروی سواری، وانت و کامیونت از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی وانقلاب کهنوج بر مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در زمینه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ۵۸ توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.
وی افزود: با دستور دادستانی ۵۰ مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمپ شده است.
سیمی از بازداشت یک تولید کننده مواد مخدر صنعتی شیشه نیز در کهنوج خبر داد و گفت: از متهم یک کیلوگرم شیشه کشف و کارگاه تولید مواد مخدر نیز پلمپ گردیده است.
وی اظهار داشت: قاچاقچیان باندهای موادمخدر قصد انتقال محموله های کلان از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر نقاط کشور را دارند از این رو کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است.
کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر بوده و این استان براساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۴، رتبه اول کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدر را کسب کرده است.
کهنوج با ۴۳ هزار و ۹۷۷ نفر جمعیت در ۳۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22998 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2048202 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر