دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸
 |  6/ شهریور/ 1397 - 2:42
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

انتصاب مدیران زن در وزارت کشور ۹۰ درصد رشد یافت


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، فریبا نظری پورکیایی افزود: بر اساس گزارش ها و آمارها، حضور بانوان در پست های مدیریتی در سطح وزارتخانه، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در دولت دوازدهم افزایش کمی داشته است.
وی ادامه داد: وزارت کشور با اجرای الگوی واگذاری بیش از ۳۰ درصد پست های مدیریتی به بانوان، در این عرصه پیشتاز است، تنها در یک ساله دولت دوازدهم حدود ۲۱۰ مدیر زن در رده‌ های مدیرکل، معاون مدیرکل، معاون استاندار، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و روسای ادارات، در سطوح این وزارتخانه منصوب شده اند.
نظری پورکیایی افزود: از سوی دیگر ۲ هزار و ۴۹۰ دهیار زن در استان ‌ها مشغول به خدمت هستند که از این میزان، ۳۲۳ نفر در یک ساله اخیر دولت دوازدهم منصوب شده اند.
مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور ابراز امیدواری کرد با اهتمام وزیر کشور و استانداران پر تلاش، تا پایان دولت دوازدهم، تعداد مدیران زن در رده ‌های مختلف افزایش یابد و با تعامل و رایزنی‌ های انجام شده با استانداران برخی استان ها، به زودی شاهد انتصاب معاونان استانداران و فرمانداران از میان زنان توانمند و شایسته باشیم.
نیمی از جمعیت ۸۰ میلیونی ایران را زنان تشکیل می دهند.
اجتمام* ۷۲۶۸*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22468 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2047672 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر