جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
 |  24/ مرداد/ 1397 - 2:37
  |   نظرات: بدون نظر
27 بازدید بازدید

۱۹ فقره پرونده اقتصادی در خراسان شمالی رسیدگی شد


به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۲۸ نفر به علت ارتکاب جرائم اقتصادی در استان دستگیر شده اند.
وی افزود: در این مدت با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا ۴۵۸ نفر متهم دستگیر شده اند که ارزش ریالی این پرونده ها بیش از ۲۷ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر نیز اقلام آرایشی به ارزش بیش از ۶۵ میلیون ریال کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد همچنین ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۰ میلیون ریال در یک داروخانه شناسایی شد.
سردار مظاهری خاطرنشان کرد: ۳۵۵ کیلوگرم کاغذ قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال و کاغذ احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پرونده های پلیس آگاهی است.

* ۶۸۷۷ متهم در خراسان شمالی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: تا کنون ۶ هزار و ۸۷۷ متهم به علت ارتکاب جرم های مختلف در استان دستگیر شده اند.
سردار مظاهری با بیان اینکه ۹۳ درصد از دستگیرشدگان مرد و مابقی زن بوده اند اظهار داشت: بیشترین گروه سنی دستگیر شدگان معادل ۶۸ درصد آنان در بازه سنی ۲۵ تا ۳۹ سال قرار دارند.
وی افزود: ۲۱۴ نفر از دستگیر شدگان معادل۳ درصد از آنان دارای تحصیلات عالی بوده و ۸۱۶ نفر معادل ۱۲ درصد بیسواد هستند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره اقدامات انجام شده در پلیس آگاهی استان گفت: در این مدت هفت فقر قتل در استان کشف شده است که پنج فقره مربوط به سال جاری و ۲ مورد مربوط به سال گذشته است.
وی افزود: امسال ۲ هزار و۷۳۳ فقره سرقت در استان گزارش شده است که یکهزار و ۷۳۶ مورد منجر به کشف شده و در این زمینه یکهزار و ۱۰۰ سارق دستگیر شده و ۱۰ باند سارقان متلاشی شده است.
سردار مظاهری خاطرنشان کرد: امسال ۴۴۷ مورد جعل و کلاهبرداری در استان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۳۷۷ مورد منجر به کشف شده و در این زمینه ۲۶۴ نفر دستگیر شده اند.
به گفته فرمانده انتظامی خراسان شمالی، در راستای اجرای طرح های امنیت اخلاقی امسال ۲۷ هزار و ۸۶۱ مورد تذکر لسانی به بانوان داده شده است ر این مدت ۷۹۸ مورد تذکر لسانی از افراد گرفته شده و یک مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5339 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1626010 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر