جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
 |  23/ مرداد/ 1397 - 10:43
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم جدی دارد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن نورالله قدرتی شامگاه سه شنبه در کارگروه ویژه مقابله با اخلالگران اقتصادی که در دادسرای استان برگزار شد، افزود: متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی و قیمت های شناور در برخی کالاها؛ فرهنگ حرص و ولع بر جامعه حاکم شده و روابط جای ضوابط را گرفته است.
وی گفت:مقام معظم رهبری در فرمایش اخیر دستور قاطع و جدی برای مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی را صادر کردند و دستگاه قضا در این زمینه با جدیت ورود خواهد کرد.
قدرتی افزود: طبق دستور العمل ارسالی باید پرونده های کلان در زمینه اخلال در بازار به تهران ارسال شود اما احتمالا به دلیل پیشتازی استان در شناسایی انبارهای احتکار یک دادگاه ویژه مستقل در این خصوص در قزوین تشکیل شود.
حجت الاسلام قدرتی گفت: نامه رییس قوه قضاییه برای ایجاد شعب ویژه برای تشدید مبارزه با اخلاگران اقتصادی با جدیت در استان پیگیری می شود و موافقت رهبری برای مقابله با اخلاگران اقتصادی موجب خوشحالی دلسوزان شد.
وی افزود: یک عده کج فهم که خود را مدافع حقوق ملت معرفی می کنند از این حکم حکومتی ناراحت شدند و و فریاد واملتا سرداده اند در حالی که انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزشهاست و هدایت آن با رهبر فرزانه انقلاب است تا کشتی انقلاب به ساحل برسد.
این مسئول قضایی ادامه داد: متاسفانه دشمنان از خلاء قانونی استفاده کرده اند تا چهره نظام را جور دیگر جلوه دهند اما دستگاه نظارتی و بازرسی با چشم و گوش بینا بدون هیچ مسامحه برای احقاق امور بیت المال اقدام خواهد کرد.
۶۱۰۱/۶۰۱۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11803 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980191 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر