دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
 |  20/ مرداد/ 1397 - 7:41
  |   نظرات: بدون نظر
45 بازدید بازدید

پرونده تخلف گران‌فروشی بلیت ‌هواپیما در بوشهر تشکیل شد


به گزارش ایرنا، سعید زرین ‌فر روز شنبه در نشست با مسئولان تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: شرکت‌های هواپیمایی با توجه به قیمت‌گذاری حداقلی و حداکثری در برخی مواقع قیمت بلیت پرواز بوشهر به تهران را از حد معمول نیز ارزان‌ تر می فروشند ولی بتازگی ۲ شرکت آژانس هواپیمایی بوشهر به گران‌فروشی پروازهای ‌چارتری‌ اقدام کردند.
وی بیان کرد: قیمت بلیت پروازهای داخلی براساس قانون برنامه توسعه شناور است اما برای هر یک از شرکت‌های هواپیمایی براساس شرایط آنها میزان حداقلی و حداکثری تعیین شده است.
زرین‌فر ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی نمی‌توانند با هر قیمتی که بخواهند نرخ بلیت هواپیما را تعیین و به فروش برسانند ولی با این وجود در هفته‌های اخیر بعضی از شرکت‌های چارتر کننده هواپیما بنا به هر دلیل و توجیهی، بلیت پرواز بوشهر به تهران را بیش از حد تعیین شده به فروش رساندند که این مهم تخلف آشکار و سبب نارضایتی مردم شد.
وی گفت: در این ارتباط اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در پی افزایش قیمت بلیت پروازهای یاد شده برای ۲ شرکت چارتر کننده، پرونده تخلفات تشکیل دادخ و خواستار برخورد قاطع و جریمه آنها شده است.
زرین فر افزود: به سبب اینکه ادارات مرکزی ۲ شرکت چارتر کننده هواپیمایی یاد شده در استان‌های تهران و خراسان مستقر است پیگیری از طریق مراجع قضایی و دستگاه‌های مرتبط این استان‌ها آغاز شده است.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3010 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2051726 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر