شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
سرویس: مقالات
 |  14/ مرداد/ 1397 - 10:07
  |   نظرات: بدون نظر
82 بازدید بازدید

تشکیل خانه احزاب در استان قزوین ضروری است


به گزارش ایرنا مصطفی جولاده نیکو روز یکشنبه آستان روز خبرنگار در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا افزود: حزب اسلامی کار از سال ۹۲ فعالیت خود را در قزوین آغاز کرد ولی متاسفانه با برخورد تنگ نظرانه رسانه ها در انتشار اخبار خود مواجه شد.
وی افزود: مطبوعات استان به دلیل برخی تنگ نظری ها و نگرش های سیاسی از انتشار اخبار این حزب با وجود پرداخت هزینه خودداری می کردند.
دبیر حزب اسلامی کار در استان قزوین گفت: برای خروج استان از فضای شخص محوری و نگاه تک بعدی پیشنهاد راه اندازی خانه احزاب را مطرح کرده و برای واگذاری فضا و ساختمان خانه احزاب نیز اعلام آمادگی کردیم.
جولاده نیکو ادامه داد: پیشنهاد راه اندازی خانه احزاب مورد استقبال استاندار قزوین قرار گرفت و حتی تا مرحله تجهیز و نصب بنر پیش رفت اما مدیر کل جدید دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قزوین با این توجیه که باید خانه احزاب ساختمان مستقل خود را داشته باشد جلوی کار را گرفت.
وی افزود:استاندار قزوین واقعا از این طرح استقبال کرد اما وقتی کار به سطح مدیران میانی رسید در سنگ و قلاب قرار گرفت.
این مسئول سیاسی در استان افزود: با راه اندازی خانه احزاب تمامی جریان ها و نگرش های سیاسی در این خانه جمع شده و حزبی بالاتر قرار می گیرد که خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه کرده باشد.
دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در قزوین افزود:امروزه مردم از اسم حزب و فعالیت های سیاسی خسته شده اند و باید از این فکر که یک فرد هرچه بگوید صحیح است خارج شد.
وی افزود:در دیدارهای خود با مراجع عظام از جمله صانعی،بیات و موسوی تبریزی در قم فضای استان را برای ایشان تشریح کرده و گفتیم که تاکنون هیچ کس در قزوین برای حزب اسلامی کار اقدامی نکرده است .
جولاده نیکو در بخش دیگری از سخنان خود افزود:احزاب پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می توانند بسیاری از اعتراضات منطقی را که ممکن است در آینده به اعتراضات اجتماعی منجر شوند مدیریت و جلوگیری نمایند.
جولاده نیکو ادامه داد:ما از فضای استان گله مند هستیم که از مشاوره رایگان ما برای حل مشکلات صنعت استقبال نکردند و حتی ایده خانه احزاب ما را نیز معطل گذاشتند.
دبیر اجرای حزب اسلامی کار اضافه کرد:شهر صنعتی البرز که زمانی نگین شهرهای صنعتی کشور بود امروزه با ۲۰ درصد ظرفیت کار کرده و به انبار شرکت های تولیدی تبدیل شده است اما متاسفانه کسی از مشاوره رایگان ما برای خروج از این وضعیت استقبال نکرد.
جولاده نیکو ادامه داد:متاسفانه تا حرفی زده می شود ما را به سهم خواهی متهم می کنند در حالیکه قبل از انتخابات از ما یاد شده و بعد از انتخابات فراموش می شویم.
رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین نیز در این دیدار گفت: در میدان سیاست باید به سمت تفکر خرد جمعی حرکت کرد.
علی حیدر شاه حسینی افزود: مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی ترازوی احزاب هستند و مردم با مشاهده عملکرد احزاب در مطبوعات آنها را قضاوت می کنند.
وی ادامه داد:باید احزاب از ظرفیت رسانه ها بیشتر استفاده کنند تا ارتباط و تعامل خود را با مردم و مسئولان تقویت کرده و پیشنهادهای خود را برای رفع مشکلات و معضلات ارائه نمایند.
۶۱۰۱/۶۰۱۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8320 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1992591 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر