شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
سرویس: مقالات
 |  14/ مرداد/ 1397 - 12:38
  |   نظرات: بدون نظر
161 بازدید بازدید

ایران کوچک سربلند در دفاع از نظام و انقلاب


به گزارش ایرنا، مردم که حداکثر جانفشانی و فداکاری را در انقلاب اسلامی داشتند، امروز در سایه وحدت و همدلی دست بیگانگان را از ثروت و منابع ایران قطع و استقلال را به کشور بازگردانده اند، بنابراین با دفاع از دستاوردهای حرکت عظیم اسلامی خود، هرگز اجازه از دست رفتن آنچه را که با ایثار بدست آورده اند، نخواهند داد.
طبیعی است که دشمنان از این پافشاری مردم در حفظ انقلاب اسلامی ناراحت و عصبانی باشند و ثبات، امنیت و آرامش کشور را بر نتابند و با برنامه ریزی برای ایجاد مشکل و گاه آشوب و ناامنی در کشور ایستادگی مردم را بشکنند اما هر بار در دستیابی به این هدف با شکست مواجه می شوند.
کرج مرکز استان البرز که به عنوان ایران کوچک شناخته می شود نیز با هویتی از قومیت های مختلف امروز در زیرپرچم جمهوری اسلامی همچنان مدافع ارزش ها و کیان انقلاب اسلامی است.
استان البرز رنگین کمانی از قومیت های مختلف کشور است و با تقدیم شش هزار شهید در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بارها امتحان خود را در دفاع از نظام اسلامی با هوشیاری و آگاهی درسایه وحدت به درستی پس داده و توطئه ها نه تنها تاثیری در اراده محکم مردم در همراهی با حاکمیت نداشته بلکه آنان را مصمم تر و آگاه تر ساخته است.
دوران درخشان دفاع مقدس، مشارکت های بالای سیاسی (انتخابات) و برخورد با توطئه چینی های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، نمونه هایی هستند که سی و یکمین استان کشور همواره در سایه وحدت و همدلی با سایر استان های کشور در وفاداری به نظام اسلامی تجربه کرده و با سربلندی از آن بیرون آمده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز دراین باره به خبرنگار ایرنا، گفت: مردم استان البرز پای نظام اسلامی ایستاده و با جانفشانی از آرمان های آن دفاع می کنند.
محمد جواد کولیوند افزود: بارها این ایستادگی و رشاد از سوی مردم این استان در عرصه ها و صحنه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: این انقلاب بر پایه خون شهدا و رشادت های جوانمردانه شکل گرفته و هیچ دست نیرنگی نمی تواند به پایه های آن ضربه بزند.
کولیوند گفت: حتی اگر مردم به واسطه توطئه دشمنان در زیرفشاراقتصادی قرارگیرند دست از انقلاب نمی کشند و همواره پاسدار ارزش های نظام اسلامی هستند.
وی یادآورشد: تاریخ ثابت کرده که درشرایط بحرانی همواره مردم بودند که از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و این مهم را نباید به دست فراموشی سپرد.
نماینده مردم کرج اضافه کرد: ملت ما مردمی غیور و آگاه هستند بنابراین توطئه ها به هر شیوه و روشی که باشد بر آنان تاثیرنمی گذارد.
کولیوند گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش و خدمت به مردم بهترین روش برای مبارزه با آمریکا و اقداماتی است که این کشور بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد.
وی افزود: دشمنی های آمریکا و ابرقدرتان جهان بر علیه مردم ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است که بر مردم ایران وارد می شود و این مردم هستند که تمام مشکلات را با صعه صدر بالا و صبر و حوصله پشت سر می گذارند.
وی ادامه داد: زمان یک بار دیگربه دشمنان نشان می دهد که ملت ایران در خصوص نظام اسلامی معامله نخواهند داشت.
معاون استاندار البرزو فرماندار ویژه کرج نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حضور تمام اقوام و قومیت ها در عرصه دفاع از کشور با وحدت و همدلی جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند و امروز باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت را هرچه بیشتر درجامعه گسترش داد.
وی افزود: ایران کوچک (البرز) سبقه تاریخی درخشانی دردفاع از انقلاب اسلامی دارد و با جانفشانی ها و ایثارگری در عرصه های دفاع از کشور این مهم را به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: تقدیم هزاران شهید برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نمادی از وطن خواهی مردم به شمار می رود که به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستند.
شفقی گفت: رشادت ها و ایثارگری های مردم استان البرز در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی حاکی از آن است که حافظ نظام اسلامی هستند.
وی افزود: وجود مرکز مذهبی ومساجد با کثرت حضور مردم نیز بیانگر همراهی آنان با نظام اسلامی است.
شفقی ادامه داد: حضور چشمگیر مردم درمناسبت های دینی و سیاسی نشان از آگاهی آنان است که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی به شمارمی رود.
رییس حزب اعتدال و توسعه استان البرز نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: تاریخ استان البرز مملو از رشادت ها و جانفشانی ها در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.
صلاح الدین دلشاد افزود: مشکلاتی که امروز درحوزه اقتصاد شاهد آن هستیم هیچگاه بر اراده ملت ایران اسلامی و مردم البرز در دفاع از کیان انقلاب اسلامی تاثیرنمی گذارد.
وی ادامه داد: این مشکلات را امروز هرچه بیشتر باید با تدبیر مسئولان برطرف کرد و همراهی بیشتر باید بین مسئولان و مردم به وجود آید.
دلشاد گفت: ازسوی دیگر مشکلات بوجود آمده در حوزه اقتصاد بر اعتقاد واخلاص مردم در دفاع از انقلاب اسلامی تاثیری ندارد.
۸۰۲۹/۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8580 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1992851 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر