شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
 |  27/ تیر/ 1397 - 6:19
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات قضایی فردا اعلام می شود


به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری روز چهارشنبه با اعلام این مطلب، اظهار داشت: این اعلام از طریق سامانه www.adliran.ir قابل مشاهده و رویت است.
وی ادامه داد: این فراخوان در تمام حوزه های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار شده است و نتایج به صورت سراسری اعلام می شود.
معاون رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، سابقه مدیریت و سابقه مهارت های فناورانه درنظرگرفته شده است. همچنین با درنظرگرفتن سهمیه های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا سه برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است. فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه های تخصصی در حوزه های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می شود.
شهریاری توضیح داد: در صورتی که متقاضیان به نتایج فراخوان اعتراض داشته باشند، می توانند در مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام به سامانه www.adliran.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه زمانبندی‌ شده تا پایان امسال تعداد مجوزهای صادره برای تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۹۷ به هزار دفتر برسد.
اجتمام**۷۰۲۹*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6074 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1639417 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر