شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
 |  27/ تیر/ 1397 - 7:07
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

استاندار خراسان شمالی: احتکار رسمی و علنی شده است


به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان ضمن انتقاد از گرانی در بازار اظهار داشت: متاسفانه در بازار اجناس و کالا وجود دارد اما به علت متغیر بودن کالا از فروش آن خودداری می کنند.
وی به دهه ۶۰ در خصوص احتکار کالای اساسی مردم اشاره ای کرد و افزود: در آن سال ها پس از شناسایی انبارهای مخفیانه، قفل ها شکسته می شد و کالا به قیمت روز به فروش می رسید اما هم اکنون احتکار علنی شده است، به عنوان مثال تعداد زیادی یخچال در یک فروشگاه وجود دارد اما فروشنده این کالا را به امید گرانی نمی فروشد.
صالحی افزود: متاسفانه پس از برجام مشکلاتی بر مردم تحمیل می شود این در حالی است که از آغاز ۹۷ تاکنون دلار برای واردات و صادرات ۴۲۰۰ بوده است.
وی با بیان اینکه چرا باید گرانی باشد افزود: متاسفانه در بازار گفته می شود که دلار هفت تا هشت هزار تومان است با این بهانه گرانی فروشی می شود.
وی بر نظارت هرچه بیشتر بر بازار تاکید کرد و افزود: گرانی ریشه در حاکمیت، دولت و برجام ندارد.
استاندار خراسان شمالی بر ارتباط برقرار کردن هرچه بیشتر روابط عمومی ها با مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید در جریان امور قرار گیرند، روابط عمومی ها کمک کنند که در جامعه مسایل مختلف روشن گری شود.
وی اظهار داشت: روابط عمومی ها برای مردم تبیین کنند که گرانی ها ناشی از سودجویی متخلفان است و به برجام و دلار ارتباطی ندارد چون هیچ کالایی با دلار بیش از۴۲۰۰تومان وارد نشده و دستگاه های نظارتی هم برخورد می کنند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در این دو سال از هیچ رسانه ای در استان شکایت نکرده ایم و این آزادی پس از بیان ادامه می یابد اما روابط عمومی ها باید به روشنگری در برابر اظهارات منتقدان و مخالفان و تنویر افکار عمومی بپردازند.
صالحی افزود: هر جا احساس کنیم فساد و انحرافی در حال وقوع است، جلوی آن را می گیریم، در استان انسجام خوبی بین مسئولان اجرایی و نهادهای مختلف برقرار است.
استاندار خراسان شمالی گفت: امروز دولت، حاکمیت، نظام و ایران در یک معنا تجلی یافته است و اگر دولت ضربه بخورد، حاکمیت و نظام و بلکه کشور ایران ضربه خواهد خورد.
صالحی اظهار داشت: تقویت ارتباط با مردم، تکریم ارباب رجوع، تشکیل میز خدمت و نهادینه سازی آزادی بیان و آزادی پس از بیان، مهم ترین انتظارت از روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.
وی افزود: برای توسعه استان و کشور دست همه مخالفان را می بوسیم، رهبری تاکید کردند دولت توان دارد؛ بدانیم همه در یک کشتی نشسته ایم، تزریق روحیه امید و اعتماد به آینده مورد توجه جدی روابط عمومی ها باشد.
وی با بیان اینکه هم اکنون به ایجاد امید و نشاط در جامعه به شدت نیاز داریم افزود: باید به گونه ای حرکت کنیم که در جامعه رضایت مندی، نشاط، امید ایجاد شود.
وی به موسیقی غنی این استان اشاره ای کرد و گفت: برای پایتخت شدن در موسیقی مقامی کشور تلاش می کنیم ، هم اکنون قطب بودن را مجوز گرفته ایم از موسیقی برای شادی استفاده کنیم.
۳۰۰۷ /۶۰۴۲/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3069 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1636412 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر