شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰
 |  26/ تیر/ 1397 - 11:46
  |   نظرات: بدون نظر
45 بازدید بازدید

کدخدایی در مراسم رونمایی از مستند خیلی محرمانه حاضر نشد


کدخدایی در مراسم رونمایی از مستند خیلی محرمانه حاضر نشد

عباسعلی کدخدایی در مراسم رونمایی از مستند خیلی محرمانه_ روایتی از جنجالی ترین پرونده های رد صلاحیت نمایندگان مجلس_ که به دعوت خبرگزاری فارس برگزار شده بود علی رغم هماهنگی برای حضور، در این مراسم حاضر نشد.

به گزارش ایسنا، قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس ضمن عذرخواهی از خبرنگارانی که برای پوشش این مراسم رفته بودند، با تاکید بر اینکه در مستند تهیه شده اسمی از هیچ شخصی آورده نشده است، گفت: در این مستند مواردی از قبیل مصادیق اخلاقی و امنیتی بیان شده است. سخنگوی شورای نگهبان به دلیل مخالفت با محتوای مستند دقایقی پیش از حضور در این مراسم امتناع کردند.

حمید یادروج تهیه کننده این مستند گفت: بخشی از شبهات را آیت الله مومن به ما پاسخ دادند و بسیاری از موارد را هم با آقای کدخدایی درمیان گذاشتیم. هماهنگی انجام شد و پرونده هایی که قابل بیان بود را در اختیار ما قرار دادند و هیچ کد یا اسمی از هیچ نماینده‌ای در این مستند ذکر نشده است و ما به تمام ابعاد حقوقی لازم توجه داشتیم. انصافا شورای نگهبان برای تهیه این مستند با ما همکاری کرد اما نیامدنشان به این برنامه هماهنگ شده ما را شوکه کرد در صورتی که چند روز پیش مستند به رویت نمایندگان محترم شورای نگهبان رسید و اصلاحات لازم انجام شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13684 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1647027 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر