دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
 |  19/ تیر/ 1397 - 3:19
  |   نظرات: بدون نظر
44 بازدید بازدید

۵٠ پروژه درمانی و بیمه ای به بهره‌برداری می‌رسد


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سیدتقی نوربخش روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی (از ١٩ تا ٢۵ تیرماه) اظهار داشت: این پروژه ها علاوه بر دیگر پروژه‌های اقتصادی این سازمان است.
‌‌وی ادامه داد: امیدواریم علاوه ‌بر ایفای تعهدات قانونی، در جنگ تمام عیار اقتصادی نیز نقش خود را به خوبی انجام دهیم؛ تعهدات این سازمان در زمان افزایش خطرهای اقتصادی بیشتر می شود از این رو تلاش داریم تعهدات خود را به خوبی انجام دهیم تا خطرها به مردم منتقل نشود.
نوربخش در پاسخ به این سوال که چرا اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی رو به کاهش است، گفت: درصد پوشش بیمه ای کاهش نیافته است و این میزان پوشش اکنون برای بخش های سرپایی ٣٠ درصد و برای بخش بستری ١٠ درصد است. ١٨٠ قلم دارو نیز تحت پوشش است و داروهای خارج از فارماکوپی طبق قانون برنامه پنجم و ششم توسعه، نباید تجویز شود زیرا نمی تواند تحت پوشش بیمه باشد.
نوربخش اضافه کرد: امیدواریم دیگر دفترچه‌ های درمانی حذف شود زیرا یکی از استراتژی های اصلی تامین اجتماعی است و اکنون در تمام مراکز درمانی ملکی دفترچه‌های درمانی حذف شده و در هشت استان در مراکز طرف قرارداد نیز دفترچه حذف شده است.
وی اظهار داشت: با این اقدام ۶٠ درصد هزینه‌های دارو نیز پس از تجویز در حساب پزشک واریز می شود.
ادامه دارد…
اجتمام * ٧٢۶٨*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11120 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2036324 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر