دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
 |  19/ تیر/ 1397 - 6:38
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

دستگاه قضا مشکلات مالباختگان شرکت پرهام را در دست بررسی دارد


سیدرسول حسینی روز سه شنبه در جمع حدود ۲۰ نفر از مالباختگان شرکت پرهام افزود: قوه قضاییه در حال بررسی پرونده برای رفع مشکل است و به عنوان فرماندار، تمام توان خود را برای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی این پرونده به کار گرفته ام .
به گزارش ایرنا، حدود ۲۰ نفر از مالباختگان شرکت پرهام روز سه شنبه ابتدا میدان اصلی آزادشهر و سپس در مقابل فرمانداری این شهرستان در شرق استان گلستان تجمع و نسبت به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده و عدم اطلاع از عاقبت سرمایه برباد رفته خود، ابراز نگرانی و گلایه کردند.
فرماندار شهرستان آزادشهر با دعوت از مالباختگان شرکت پرهام به داخل فرمانداری و نشست با آنان گفت: همه روزه شنونده درد دل های مالباختگان و پاسخگوی مشکلات آنان هستم.
حسینی خاطر نشان کرد: چنانچه برخی با سوء استفاده از این موضوع و با برگزاری تجمعات غیرقانونی بخواهند مزاحمت برای دیگر شهروندان ایجاد کرده و امنیت را زیر سئوال ببرند، با خاطیان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
وی عنوان داشت: مالباختگان با معرفی چند نماینده به دستگاه اجرایی و قضایی شهرستان می توانندمشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و از روند پرونده اطلاع یابند و نیازی به رفتارهای هنجارشکنانه نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دادستان شهرستان آزادشهر نیز با حضور در جمع مالباختگان ابراز کرد: قوه قضاییه با اشراف بر اهمیت موضوع در ابعاد منطقه ای تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی در پرونده در دستورکار خود قرار داده است.
رضا بذری افزود: مرجع رسیدگی به دلیل حضور متهم ردیف اول در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان به آن محل انتقال یافته و پرونده از دسترس ما نیز خارج است ولی پرونده درحال طی روند قضایی است.
وی با اشاره به وضعیت پرونده تصریح کرد: مسئولان قضایی و اجرایی با جدیت و سرعت در حال تکمیل ابعاد پرونده کلاهبرداری شرکت پرهام هستند و لازم است مالباختگان با صبر و بردباری، مسئولان را در این امر یاری کنند و مطمئن باشند متهمان تا بدهی خود را به مالباختگان پرداخت نکنند، نمی توانند از زندان آزاد شوند.
در این نشست برخی از مالباختگان با اشاره به برخی مطالب منتشره در فضای مجازی، نگرانی خود را نسبت به وصول مطالباتشان اعلام کردند.
دادستان شهرستان آزادشهر نیز در این باره گفت: بهتر است مالباختگان با انتخاب چند نماینده بطور هفتگی یا ماهانه از وضعیت پیشرفت پرونده اطلاع کسب نمایند و به اخبار منتشره در فضای مجازی اعتماد نکنند.
فرماندار شهرستان آزادشهر نیز خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی آشکار برخی معاندان انقلاب اسلامی در فضاسازی های اخیر، مالباختگان از تجمعات غیر قانونی و سلب آسایش و خدشه وارد نمودن به امنیت اجتماعی بپرهیزند.
شرکت پرهام که به بهانه لیزینگ خودرو مبادرت به کلاهبرداری و اخذ مبالغی از مردم می کرد، در بهار سال گذشته با کشف ماهیت اصلی اش تعطیل و دو نفر از مدیرانش در شهرستان آزادشهر و سرکرده اصلی این باند قبل از خروج از کشور در تهران دستگیر شد.
به دلیل تشکیل پرونده اولیه از سوی برخی از شکات در دستگاه قضایی شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان، کل پرونده به منظور رسیدگی به این شهرستان منتقل شد.
شرکت پرهام با جذب بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال در استان گلستان باعث متضرر شدن بیش از دو هزار نفر در این استان شد که حدود ۴۰۰ نفر از آنان از شهرستان آزادشهر هستند.
۹۴۳۳/۱۸۶۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9019 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2034223 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر