چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
 |  19/ تیر/ 1397 - 5:27
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

باید برای مبارزه با مواد مخدر کار جدید انجام دهیم


معاون دادستان کل کشور:

باید برای مبارزه با مواد مخدر کار جدید انجام دهیم

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: باید کار نو برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم تا با سرعت زیاد به موفقیت لازم دست یابیم.

‌به گزارش ایسنا، سعید عمرانی امروز ۱۹ تیرماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان امنیت را یک نعمت ارزشمند دانست و اظهار کرد: محور این نظام ولایت است و مشروعیت همه ما در گرو این است که ولایت را در ظاهر و باطن پذیرفته باشیم.

وی خدمت در این نظام ولایی را افتخار دانست و عنوان کرد: باید مسئولین از این فرصت برای خدمت‌رسانی استفاده کنند و هر کس برای خدمت در این نظام گام برمی‌دارد، شهید است.

معاون قضایی دادستان کل کشور آسیب های اجتماعی را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است لذا مقام معظم رهبری در این خصوص دغدغه و تاکید بر درمان دارند.

وی کار رسانه را در متقاعد کردن افکار عمومی بسیار موثر دانست و اظهار کرد: باید کار نو برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم تا با سرعت زیاد به موفقیت لازم دست یابیم و کمترین حق مردم این است محیط زندگی آنها آلوده نباشد که متاسفانه امروز هست. ما مسئول هستیم و کسی از بیرون نباید این مشکلات را حل کند و باید ما مسئولین آنها را حل کنیم.

 عمرانی ادامه داد: به عنوان عضو موثر ستاد، پیگیر مشکلات مردم هستیم و ما مدعی‌العموم هستیم لذا نقش مطالبه‌گری داریم و به سراغ دستگاه‌های مربوطه می‌رویم.

وی خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از خلا عظیم، همه باید همراهی لازم را داشته باشند، زیرا سن مصرف مواد مخدر پایین آمده است و باید کار مستمر و تعیین شده داشته باشیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2186 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1840590 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر