دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
 |  12/ تیر/ 1397 - 10:47
  |   نظرات: بدون نظر
104 بازدید بازدید

واحد آلاینده هوا در تاکستان به کاشت نهال محکوم شد


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان قزوین،سیاوش غیاثوند روز سه شنبه افزود: این واحد صنعتی آلاینده پسماندهای تولیدی خود را در محل های غیر مجاز تخلیه کرده بود.
وی اظهار داشت: واحد متخلف با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و رای دادگاه به جرم تهید علیه بهداشت عمومی محکوم به کاشت نهال در فصل درختکاری در یکی از بلوارهای شهر ضیاء آباد و ۲ سال آبیاری ونگهداری درختا شد.
غیاثوند خاطر نشان کرد: همچنین درختکاری باید با همکاری شهرداری ضیاء آباد و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انجام شود.
وی افزود: بیش از این یک واحد صنعتی آلاینده با رای دادگاه محکوم به کاشت یک هزار اصله درخت و سه سال نگهداری در امتداد جاده ضیاء آباد به تاکستان و ورودی شهرک صنعتی حیدریه شده بود.
استان قزوین دارای یک منطقه حفاظت شده به نام باشگل در شهرستان تاکستان با ۲۵ هزار و ۱۹۸ کیلومتر مربع وسعت و دو منطقه حفاظت شده الموت و طارم سفلی به ترتیب هر یک با وسعت ۱۱۸ و ۴۹ هزار کیلومتر مربع می باشد.
همچنین دشت الله آباد، منطقه فتح آباد بویین زهرا و منطقه کوهستانی عرشه کوه همگی در استان قزوین قابل تبدیل شدن به منطقه تیراندازی و شکار ممنوع هستند.
۷۳۹۰*۳۰۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 18713 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2043917 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر