دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲
 |  12/ تیر/ 1397 - 12:29
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

قاچاقچیان در زنجان ۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند


مرتضی ممیزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع وصولی جریمه های صادر شده به حساب دولت،در این مدت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: امسال بیش از یکهزار و ۳۰۰ پرونده ورودی با موضوعات مختلف داشتیم و بیش از یکهزار و ۳۶۰ پرونده نیز مختومه شده است.
ممیزی اظهار داشت: کشفیات امسال در حوزه کالا، همچنین خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که منجر به تشکیل پرونده در این اداره شده است، ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بیشترین احکام صادره طی امسال جزای نقدی با بیش از یکهزار و ۱۵۰ حکم، ضبط کالا به نفع دولت با ۱۰۸ حکم و اعاده حق شاکی با ۳۴ حکم است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به بیشترین کالای مکشوفه در زنجان اشاره و تاکید کرد: ۲۲ محموله پوشاک، ۱۱ محموله سوخت و ۹ محموله سیگار در این مدت از قاچاقچیان کشف شده است.
ممیزی اظهار کرد: امسال بیشترین تخلفات تعزیراتی در زنجان درج نکردن قیمت، گران فروشی و صادر نکردن فاکتور ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، به گزرارش ایرنا، میزان جریمه نقدی قاچاقچیان کالا و ارز در این استان طی سال گذشته با ۱۴۳ درصد رشد نسبت به سال ماقبل آن به حدود ۷۳۹ میلیارد ریال رسید.
بیشترین احکام صادر شده در سال گذشته به ترتیب جزای نقدی، ضبط کالا و اعاده حق شاکی است.
سال ۹۶ بیش از چهار هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده که با کاهش هشت درصدی نسبت به سال ۹۵ مواجه بوده است.
۳۲۱۶/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11512 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2036716 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر