دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
 |  11/ تیر/ 1397 - 4:53
  |   نظرات: بدون نظر
85 بازدید بازدید

چهارمین جلسه دادگاه موسسه مالی ثامن الحجج برگزار شد


چهارمین جلسه دادگاه موسسه مالی ثامن الحجج برگزار شد

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مالی اعتباری ثامن الحجج امروز دوشنبه در شعبه اول دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز یکی از متهمان و وکیل مدافعش به ارائه دفاعیات خود پرداختندو در پایان، قاضی باقری رییس دادگاه، ادامه رسیدگی به پرونده را به روز شنبه ۱۶/ ۴/ ۹۷ موکول کرد.

بر اساس اعلام محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری تهران، در این پرونده که حدود ۳۷۰ شاکی دارد، حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تخلف مالی صورت گرفته و با توجه به حجم پرونده در چند جلسه دادگاه به آن رسیدگی خواهد شد.

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران – دوم آبان ماه سال ۹۶ – با اعلام این که پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در دادگاه کیفری یک تحت رسیدگی است، تعداد سپرده‌گذاران این صندوق را یک میلیون و ۲۵۷ هزار نفر اعلام کرد و گفته بود که بر اساس آمار ارائه شده از سوی هیات تصفیه مؤسسه مذکور که بر اساس قانون‌ بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده، میزان وجوه پرداخت شده به سپرده‌گذاران ۳۵۵۰ میلیارد تومان و میزان وجوه تعهد شده ۱۵۷۳ میلیارد تومان است.

جلسات اول تا سوم رسیدگی به پرونده متهمان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در روزهای دوشنبه ۲۸ خردادماه، شنبه دوم تیرماه و شنبه ۹ تیر ماه در شعبه اول دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15410 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2040614 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر