دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
 |  5/ تیر/ 1397 - 12:20
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

معرکه گرفتن برای قاتلی داعش وار تقویت ضدانقلاب است


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز سه شنبه در همایش سراسری قوه قضاییه که با حضور سران سه قوه در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و ایادی او با توجه به قدرت منطقه ای ایران، در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وی گفت: کار قاتلی که داعش وار در خیابان پاسداران ماموران امنیت کشور را در منظر مردم به شهادت رساند، پنهانی نبود که بخواهد شبهه ناک باشد؛ او خود، ورودش به صحنه جرم و اقدام خود را انکار نکرد.
لاریجانی افزود: با این همه، با طی همه مراحل دادرسی به صورت عادلانه و تایید رای در دیوان عالی کشور، قصاص به درخواست اولیای دم انجام شد و قصاص حق آنان بود؛ اما آمریکایی ها در این مساله قضایی چه معرکه ای راه انداختند و وزارت خارجه آمریکا بیانیه می دهد که دادرسی عادلانه نبوده است و قتل شبهه ناک است.
رئیس دستگاه قضایی خطاب به آمریکا گفت: شما چه کاره هستید در هزاران کیلومتر آن طرف تَر راجع به مسایل داخلی ما اظهارنظر می کنید؛ نه پرونده را دیدید نه در دادگاه بودید و نه اطلاعی دارید. این عمل جز برای تقویت ضد انقلاب نیست و عده ای در داخل با آنان همراهی می کنند.
آیت الله آملی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: مسئولان در جمهوری اسلامی وظیفه بزرگ حفظ وحدت و انسجام در کشور را برعهده دارند؛ اختلاف سلیقه ها طبیعی است اما نباید این امر موجب مغفول ماندن مسایل اساسی و اصلی کشور شود.
ادامه دارد…
اجتمام**٧٣٢٩*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 18504 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2043708 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر