پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
 |  5/ تیر/ 1397 - 1:36
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

حضور افرادی برای تهیه فیلم در منزل سیدامامی


کیخسروی خبر داد:

حضور افرادی برای تهیه فیلم در منزل سیدامامی

سیدامامی

وکیل‌مدافع خانواده کاووس سیدامامی در خصوص اخباری منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور افرادی در منزل موکلش گفت که این افراد اعلام کردند که برای تهیه فیلم وارد شده‌اند و به وی اجازه ورود به منزل موکلش را نداده‌اند.

آرش کیخسروی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اخباری منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر  این‌که همزمان با مسابقه فوتبال شب گذشته تیم ملی کشورمان و پرتغال، نیروهایی در منزل موکلش حضور یافته‌اند، اظهار کرد: در پی مراجعه شب گذشته‌ام به منزل کاووس سیدامامی مشاهده کردم که افرادی آن‌جا رفته بودند و به من اجازه ورود ندادند که خانم ممبینی را ببینم و هر چقدر هم اصرار کردم من به عنوان وکیل این حق را دارم که با موکلم دیدار داشته باشم نپذیرفتند و گفتند که می‌توانید بروید و از ما شکایت کنید.

وی افزود: آنها مجوزی با امضای یک مقام قضایی به همراه داشتند و اعلام کردند که این نامه را برای تهیه فیلمی تحت عنوان «هبوط» دریافت کرده‌اند.

کاووس سید امامی از فعالان محیط زیست بود که در بهمن ماه ۹۶ بازداشت شد.

دادستان در مورد پرونده وی اعلام کرده بود: پس از بازداشت کاووس سیدامامی و ارائه اسناد و اطلاعات موجود به وی در فرآیند تحقیقات، از بازجویی خود برای پاسخ به سوالات، فرصتی درخواست کرده  بود که مورد پذیرش قرار گرفته اما پس از مراجعه متهم به محل نگهداری خود در بازداشتگاه، با تدارک مقدمات، در سرویس بهداشتی اقدام به خودکشی کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14767 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1853171 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر