جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
 |  29/ خرداد/ 1397 - 9:12
  |   نظرات: بدون نظر
43 بازدید بازدید

کاهش فساد اداری از اهداف اصلاح نظام اداری است


به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان اسدالله دروریش امیری شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان افزود: جامعه باید پذیرای اصلاح نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک باشد.
درویش امیری تاکید کرد: مدت‌ هاست با توسعه دولت الکترونیک در جهت اصلاح نظام اداری تلاش می ‌شود، اما هنوز پذیرش اصلاح نظام اداری به‌ طور مطلوب در جامعه صورت نگرفته که باید برای تحقق این امر تلاش شود.
وی تصریح کرد: یکی از نهادهایی که توسعه دولت الکترونیک را به صورت وسیع و گسترده در دستور کار خود قرار داده، نیروی انتظامی است و اقداماتی مانند راه اندازی پلیس ۱۱۰ و پلیس +۱۰ از جمله این اقدامات است، اما با این وجود هنوز آمار مراجعه‌ حضوری به این نهاد، بالاست.
استاندار زنجان اظهار داشت: یکی دیگر از نهادهایی که بسیاری از اقدامات خود را به صورت الکترونیکی ارائه می‌ دهد، نظام قضایی کشور است، با این حال، این نهاد روزانه بیشترین تعداد مراجعه ‌کننده را دارد که دلایل این امر باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شفاف‌ سازی یکی دیگر از اهداف اصلاح نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک است، افزود: ضروری است تا مشخصات، مزایا، فواید و چگونگی استفاده سیستم اداری و بانکی از خدمات دولت الکترونیک توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری استان، اطلاع ‌رسانی و تبیین شود تا دستگاه‌ های اجرایی استان، بیش از پیش نسبت به بهره‌ مندی از این خدمات، اهتمام ورزند.
۶۰۸۵/۷۳۱۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 279 بازدید

بازدید دیروز: 15771 بازدید

بازدید کل : 1869973 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر