شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
سرویس: مقالات
 |  28/ خرداد/ 1397 - 3:23
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

مدیریت خانه احزاب ایلام به اصلاح طلبان رسید


به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه شورای اجرایی خانه احزاب استان ایلام امروز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام در خصوص نحوه برگزاری این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: پس از پایان رای گیری و با اکثریت آراء محمدرضا ناصری شوهان (اصلاح طلب) به عنوان رئیس، نصرت‌الله حیدری (اصولگرا) به عنوان نائب‌ رئیس اول و اقبال اسماعیلی (اعتدالگرا) به عنوان نائب رئیس دوم خانه احزاب استان ایلام انتخاب شدند.
آیت قیصربیگی افزود: همچنین علی رشیدی (اصلاح‌طلب) و فریده الیاس پوریان (اصولگرا) به ترتیب به عنوان منشی و خزانه دار خانه احزاب برگزیده شدند .
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مباحث احزاب سیاسی داشته است، یادآور شد: در حال حاضر ۵۲ حزب و دفتر در استان ایلام فعالیت می کنند که ۲۸ حزب از این تعداد در دولت تدبیر و امید مجوز فعالیت دریافت کرده اند و روند صدور مجوز ۶ حزب دیگر در حال انجام است .
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: خانه احزاب استان ایلام طی مراسمی با حضور مقامات استانی و ملی ۲۳ اردیبهشت ماه در محل سالن فرهنگسرای جوان واقع در میدان میلاد شهر ایلام افتتاح شد.
۳۰۳۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4857 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1638200 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر