شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
سرویس: مقالات
 |  25/ خرداد/ 1397 - 12:40
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

دشمنان اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌ اند


حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی روز جمعه در خطبه‎های نماز عید سعید فطر که با حضورگسترده نمازگزاران در پردیس برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن ایمان جوانان کشور اظهارداشت : دشمن از بیرون و هوای نفس از درون تلاش می‌کنند تا ایمان و اعتقادات جوانان ما را از بین ببرند.
وی افزود: دشمن در فضای مجازی با تبلیغات گسترده تلاش می کند تا ایمان جوانان و جامعه را هدف قراردهد، علما برای تحکیم اعتقادات جوانان تلاش کنند، تقویت اعتقادات جوانان بسیار ارزشمند است، باید تلاش کنیم تبلیغات سوء دشمنان بی اثر شود.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شرایط بد معیشتی مردم خاطر نشان کرد: مردم به لحاظ معیشتی وکسب درآمد در تگنا هستند، دولت با ایجاد اشتغال زمینه مناسب را برای رونق وضعیت اقتصادی فراهم کند.
حجت الاسلام حسین توسلی با اشاره به اینکه شهرستان پردیس هشت هزار ششصد واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از ۷۰ هزار زن و مرد در این منطقه کار می‌کنند، که این واحدهای تولید یکی بعد از دیگری تعطیل می‌شوند، خانواده‌ها برای معیشت و نیازمندی‎های خود در مضیغه هستند، مسئولین برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به مشکل مسکن مهر پردیس افزود : دولت دهم ، ۸۵ هزار واحد مسکن مهر را در این منطقه کلنگ زد بسیاری از خانواده ها کل دارایی خود را صرف هزینه مسکن مهر کردند به این امید که طی یک یا ۲ سال صاحب خانه شوند ولی هنوز نتوانسته اند خانه های خود را تحویل بگیرند ، مقام معظم رهبری در اولین سالگرد دولت یازدهم فرمود: اگر مسکن مهر ایراد دارد آن را برطرف کنید.
امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد : افزایش قیمت عوارضی اتوبان تهران – پردیس برای بسیاری از اهالی شهرستان مشکل ساز شده است، ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت، بیش از ۲۵ درصد است و با توجه به تورم زیر ۱۰ درصد که از سوی دولت اعلام شده این افزایش قیمت بسیار زیاد است که رفت و آمد روزانه یک خانواده از اتوبان هزینه زیادی را بر آنها تحمیل می کند.
حجه الاسلام توسلی با اشاره به مشکل محیط زیست شهرستان گفت: واحدهای تولیدی در منطقه اخطارهای متعددی از اداره محیط زیست دریافت می‌کنند، این اخطارها برای واحدهای صنعتی مشکل ساز شده است و تعطیلی واحدها و بیکاری کارگران را به دنبال دارد، ۸۵ درصد منطقه تحت پوشش محیط زیست است و این پوشش گسترده برای اهالی مشکل ساز شده است.
تهرام/۹۴۴۱ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 18257 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1768187 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر