یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
 |  24/ خرداد/ 1397 - 4:04
  |   نظرات: بدون نظر
477 بازدید بازدید

۲۰ قبضه کلت به همراه ۲۴۰ عدد فشنگ جنگی در هشترود کشف شد


شاهرخ اسدللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این عملیات، یک مرد به همراه یک زن که هر دو اهل کلات نادری مشهد هستند و قصد حمل اسلحه ها از کردستان به مشهد را داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.
وی افزود: دستگیر شدگان به خرید این اسلحه ها به قیمت سه میلیون ریال در کردستان و فروش آنها در مشهد به قیمت ۲۵ میلیون ریال اعتراف کردند.
وی ادامه داد: با توجه به سکونت این دو فرد در مشهد و به منظور کسب اطمینان از کشف تمامی اسلحه های خریداری شده از کردستان، با دستور قضایی محل سکونت آنها در مشهد نیز مورد تفتیش قرار گرفت.
دادستان هشترود افزود: همچنین در عملیات دیگری در همین محور از یک دستگاه پژو پارس تعداد ۵۶۶ بطری مشروبات الکلی خارجی به ارزش ۷۲۵ میلیون ریال به همراه سه عدد پلاک خودرو سرقتی کشف شد.
وی گفت: فرد مظنون در این پرونده با استفاده از شی دودزا از محل متواری شد.
اسداللهی افزود: در عملیات دیگری در محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) در نزدیکی روستای عزیز کندی از یک دستگاه ام وی ام هزار و ۱۳ بطری مشروبات الکلی به ارزش ۴۱۰ میلیون ریال کشف شد.
شهرستان هشترود با حدود ۵۷ هزار جمعیت و وسعت یک هزار و ۹۹۰ کیلومتر مربع در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع شده و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب به مرکز کشور، قاچاقچیان بیشتر از محورهای این شهرستان برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر استفاده می کنند.
۳۰۷۷/۷۴۸۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17654 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2019259 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر