یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
 |  21/ خرداد/ 1397 - 2:10
  |   نظرات: بدون نظر
123 بازدید بازدید

۱۳۷ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار مدد خیرین هستند


به گزارش ایرنا،علی حسنوند در آئین جشن گلریزان دهلران افزود: آزادی این افراد نیازمند همت مردم نیکوکار و تامین ۱۲۰میلیارد ریال است .
وی یاد آوری کرد: خیران در آیین جشن نسیم مهر ۲۰۰ میلیون ریال و در جشن گلریزان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال کمک کردند.
معاون سلامت زندان های ایلام افزود: این افراد محکوم به پرداخت مواردی چون دیه حوادث رانندگی، پرداخت مهریه، نفقه و بدهی مالی هستند .
حسنوند اضافه کرد: در صدد هستیم با تکیه بر موضوع صلح و سازش ضمن جلب گذشت حداکثری از پرونده‌ها، زمینه آزادی بسیاری از محکومان تحت حمایت این مجموعه حمایتی را در سال جدید فراهم کنیم.که نصف این مبلغ را رضایت میگیریم و مابقی را از طریق کمک خیرین پرداخت می کنیم.
وی با اشاره به آزادی ۷۹۰نفر زندانی غیر عمد در ۵ سال گذشته گفت: برای آزادی این افراد ۳۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیاز بود که از این میزان ۱۷۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال از شکات رضایت اخذ شد
وی افزود: ۱۵۷ میلیاردو ۵۷۰ میلیون ریال نیز به صورت وام یا بلاعوض توسط ستاد دیه استان پرداخت شد.
فرماندار دهلران نیز در این آیین گفت: مردم دهلران هم در دفاع مقدس و هم در کمک به همنوعان و نوع دوستی پیشگام بوده و هستند و هر آنچه در توان داشته اند برای کمک به زندانیان غیرعمد در طبق اخلاص گذاشته اند.
سید حسینعلی موسوی کمک های خیرین را گامی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به جامعه و کانون خانواده دانست و افزود: گذشته از همه این موراد این کمک ها دارای اجر و مزد معنوی می باشد و توشه ای برای آخرت است ومردم دهلران بخوبی حس نوع دوستی خود را نشان می دهند.
وی از کمک ۷۶۰میلیون ریالی مردم دهلران در جشن گلریزان و انجمن حمایت از خانواده زندانیان خبرداد و گفت: از این مبلغ ۵۰۰میلیون ریال در موضوع انجمن حمایت از خانواده زندانیان و ۲۶۰میلیون ریال نیز برای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد می باشد.
امام جمعه دهلران نیز بر ضرورت کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تاکید کرد و گفت:این کمک ها موجب ازادی زندانیان و نجات خانواده انها می شود.
سید محسن موسوی از حضور خیرین تقدیر کرد و افزود:حمایت خیرین نقش مهمی در آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده آنها دارد.
۷۱۷۵ /۶۰۳۴/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 19596 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2021201 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر