شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
سرویس: مقالات
 |  31/ اردیبهشت/ 1397 - 6:51
  |   نظرات: بدون نظر
96 بازدید بازدید

اشتغال مهمترین دغدغه دولت است


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با شماری از جوانان فعال ستادهای روحانی، بانوان فعال در عرصه های اجتماعی و سیاسی و جوانان فعال در احزاب استان افزود: هرچه سریعتر این کمیته تشکیل شود تا با اتخاذ ساز و کار مناسب حداکثر توان دولت برای کمک به اشتغال جوانان صورت پذیرد.
وی با اشاره به مطالب مطرح شده درجلسه گفت:از حوزه معاونت سیاسی می خواهم اتاق فکری با حضور نماینده ای از جوانان هر شهرستان و همچنین جوانان فعال در احزاب و تشکل های سیاسی شکل بگیرد تا این اتاق فکر بتواند خوراک مورد نیاز کارگروه های مختلف استان را تهیه کند.
گراوند افزود:درجاهایی ما از ظرفیت های قانونی استخدامی استفاده می کنیم و در جاهای دیگر به اشخاصی که علاقه به کار آفرینی دارند، کمک می کنیم.
استاندار بوشهر اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جوانان و توجه ویژه به آنها همیشه از موارد مد نظر خود من بوده است و این مسئله را در انتصابات اخیر دیدیم که معاونان و مدیران خود را از بین نیروهای جوان انتخاب کردم .
وی گفت: اعتقاد جدی دارم که جوانان باید به این عرصه ها ورود پیدا کرده تا بتوانند بعدها جای ما را پر کنند.
گراوند ادامه داد: همچنین اعتقاد دارم تمام مباحث مطرح شده در این جلسه صرفا در راستای حمایت از دولت و از سر دلسوزی بوده و اعتقاد دارم این نشست ها باید استمرار داشته و ان شاءالله به صورت فصلی این نشست ها به منظور حفظ ارتباط و پیگیری مطالبات و استفاده از ظرفیت جوانان ادامه پیدا خواهد کرد.
استاندار بوشهرگفت: ما به منظور بررسی موارد مطرح شده ، در هر فصل سال حداقل یکبار را در خدمت جوانان در جلسات مشابه خواهیم بود.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5011 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1638354 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر