شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
 |  24/ اردیبهشت/ 1397 - 6:17
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

سازمان قضایی نیروهای مسلح قصد مچ‌گیری ندارد


رئیس سازمان قضایی استان مازندران:

سازمان قضایی نیروهای مسلح قصد مچ‌گیری ندارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران گفت: سازمان قضایی در کنار نیروهای مسلح بوده و به‌هیچ‌عنوان قصد مچ‌گیری ندارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با بیان این مطلب در دیدار با مدیر صنایع دفاعی شهید بصیر  اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کنار و همراه نیروها در اجرای هر چه‌بهتر و با کیفیت‌تر مأموریت‌هاست.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نیاز به چتر بزرگ حمایتی دارند که آن سازمان قضایی نیروهای مسلح است و البته هر کجا با فساد مواجه شویم با شدت برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران هم‌چنین از آمادگی صددرصدی جهت حضور قضات سازمان قضایی در مجموعه‌های وزارت دفاع استان خبر داد و گفت: سیاست کلان سازمان قضایی، پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است که از سال ۱۳۷۵ آغاز شده و حتی برای دیگر نهادهای قوه قضائیه نمونه و الگو بوده است.

وی آرزو کرد که هیچ یکی از کارکنان نیروهای مسلح به‌عنوان مجرم در سازمان قضایی حضور نیابند.

دادستان نظامی مازندران نیز از مغفول ماندن خدمات وزارت دفاع در استان انتقاد کرد و گفت: باید با تبلیغات وسیع و صحیح به معرفی کالاها در اداراتی همچون محیط‌زیست، شهرداری، فنی و حرفه‌ای با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت دفاع جای خود را باز کند.

مهندس همتی مدیر صنایع دفاعی شهید بصیر نیز گزارشی مبسوط در ارتباط با اقدامات این صنعت ارائه کرد و گفت: توجه مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح جهت رشد صنعت دفاعی وزارت دفاع از ضروریات است.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12888 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1762818 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر