چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
 |  18/ اردیبهشت/ 1397 - 4:24
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

نمازگزاران یاری‌گر بُعد نظارتی جامعه باشند


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

نمازگزاران یاری‌گر بُعد نظارتی جامعه باشند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی کشور به دنبال دسترسی بیشتر به مردم جهت افزایش نظارت و اقدامات کنترلی است ضمن اینکه آگاه سازی و افزایش اطلاعات نمازگزاران مساجد و نماز جمعه می‌تواند یاری‌گر سازمان تعزیرات حکومتی کشور باشد.

جمال انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وجود ظرفیت بالای فرهنگی مساجد و نمازگزاران آنجا و احتمال کمک گرفتن از این ظرفیت گفت: ظرفیت‌های فرهنگی مساجد می‌تواند کمک حال و یاری‌گر سازمان تعزیرات حکومتی کشور باشد.

وی افزود: واقعیت آن است که بخش زیادی از ظرفیت‌های فرهنگی می‌تواند متمرکز در مساجد، نمازهای جمعه‌ و ائمه آن باشد، که می‌تواند در افکار اجتماعی در امر نظارت بر امورات اقدامی پیشگیرانه به حساب‌ آید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی کشور با رصد و افزایش اقدامات کنترلی خود به دنبال تعمیق نظارت‌ها به ویژه نظارت‌های اجتماعی و تسری آن به افکار عمومی است.

وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی کشور به دنبال دسترسی بیشتر به مردم جهت افزایش نظارت و اقدامات کنترلی است؛ ضمن اینکه آگاه‌سازی و افزایش اطلاعات نمازگزاران مساجد و نماز جمعه می‌تواند کمک حال سازمان تعزیرات حکومتی کشور باشد.

انصاری گفت: سازمان تعزیرات حکومتی کشور بارها از ائمه جمعه و جماعات استمداد طلبیده تا بتواند از ظرفیت‌های نظارتی مردم در امورات مختلف بهره گیرد و در این زمینه به دنبال آن است که خدمات بیشتری را متقابلا به آنها ارائه دهد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: سازمان تعزیرات حکومتی کشور به دنبال آن است که با کمک دیگر سازمان‌ها بتواند پیکره‌ای را ایجاد کند که افراد مختلف به شکل افتخاری و نظارتی به این سازمان کمک کنند که البته این طرح، طرحی اولیه است که نیاز به بازبینی، بازیابی و تبیین بیشتر دارد.

وی تصریح کرد: اگر در مراکز فرهنگی و اجتماعی وابسته به مساجد که دسترسی مطلوبی به مردم دارند و مردم هم ارتباط خوبی با آنها برقرار کرده‌اند، بتوانیم از کمک‌های آنها به عنوان زبان رسای سازمان تعزیرات حکومتی کشور و دریافت مشکلات استفاده کنیم، حتی شاید در برخی امورات این افراد بتوانند فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور را تبلیغ و ترویج کنند تا برای این سازمان در هر صورت سودمند باشد.

انصاری تاکید کرد: با این روش حتی می‌توان از مردم خواست فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تبلیغ و ترویج کرد.

همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان مردم در ایامی با نام دهه تکریم و غبارروبی مساجد با حضور در مساجد و تکریم و نظافت این پایگاه الهی به استقبال ماه خدا می‌روند؛ امسال نیز آئین تکریم و غبارروبی مساجد با شعار مسجد پایگاه همه کارهای نیک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 373 بازدید

بازدید دیروز: 4834 بازدید

بازدید کل : 2053923 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر