سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
 |  18/ اردیبهشت/ 1397 - 4:30
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله ایمانی را تسلیت گفت


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از قوه قضاییه، در بخشی از پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(ره) عضو مجلس خبرگان رهبری را به بازماندگان مکرّم و همه‌ ارادتمندان ایشان و مردم عزیز استان فارس تسلیت عرض می‌کنم.
وی در این پیام فقدان این عالم جلیل القدر را که پس از سالها مجاهدت در راه گسترش معارف اسلامی و علوم دینی به دیار باقی شتافت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مردم مومن و انقلابی استان فارس و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی مسئلت کرد.
به گزارش ایرنا، مراسم وداع با پیکر امام جمعه فقید شیراز شامگاه امروز (سه شنبه) پس از نماز مغرب و عشا، در شبستان امام خمینی (ره)، حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.
همچنین تشییع پیکر مطهر آیت الله ایمانی امام جمعه فقید شیراز ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه) ۱۹ اردیبهشت از محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس (میدان امام حسین) به طرف آستان قدسی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) انجام خواهد شد.
آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز، دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۹۷ به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
وی از اواخر بهمن ۷۸ به امامت جمعه شیراز منصوب و هشتم اردیبهشت ۹۷ به دلیل بیماری استعفای خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد.
اجتمام/۱۷۲۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4623 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2053339 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر