شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
 |  3/ اردیبهشت/ 1397 - 2:25
  |   نظرات: بدون نظر
30 بازدید بازدید

پزشکی قانونی ۲٫۵ میلیون گواهی صادر می کند


روابط عمومی دادگستری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از عبدالرزاق برزگر در آیین معرفی مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر اظهار کرد: در پزشکی قانونی شخص افزون بر صلاحیت باید در کار جدیت و تحمل نیز داشته باشد.
وی افزود: اکنون برای جذب و نگهداری پزشک در این سازمان مشکل وجود دارد که در این زمینه مصوب شده با همکاری دانشگاه ها نیروی مورد نیاز به صورت تعهد خدمت جذب شود.
قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار کرد: بیشترین کمبود نیروی انسانی مربوط به استان های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: بر اساس الگوی مصوب در پزشکی قانونی بیش از هفت هزار و ۳۰۰ پست سازمانی وجود دارد که در زمان حاضر کمتر از ۲ هزار نفر به‌ صورت رسمی و پیمانی در این سازمان مشغول به فعالیت و بیش ‌از پنج هزار پست آن فاقد نیرو است.
برزگر با اشاره به نیاز سازمان پزشکی قانونی به تامین ۲ هزار نیروی فنی و تخصصی پزشک و کارشناس گفت: زمینه جذب دانش آموختگان رشته پزشکی به منظور اشتغال در این سازمان فراهم است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کمتر پیش می آید یک قاضی نظریه پزشکی قانونی را در صدور آرای خود لحاظ نکند.
علی جمادی افزود: پزشکی قانونی بوشهر در بین اعضای شورای قضایی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و از اعضای فعال در شورای قضایی استان است.
وی اضافه کرد: از مواردی که در پزشکی قانونی باید به صورت مستمر انجام شود بحث نظارت در مورد عملکرد پزشکانی است که رابطه استخدامی با سازمان پزشکی قانونی ندارند.
در این آیین ‘شیث امینی’ به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان بوشهر معرفی و از خدمات ‘محمود منتظری’ مسئول پیشین قدردانی شد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1311 بازدید

بازدید دیروز: 18764 بازدید

بازدید کل : 1770005 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر