یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
 |  26/ فروردین/ 1397 - 12:18
  |   نظرات: بدون نظر
26 بازدید بازدید

واحدهای روستایی آبدانان سنددار شدند


محمد خدامرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات حقوقی و جلوگیری از مشکلات و اختلافات ملکی بین صاحبان واحدهای مسکونی در مناطق روستایی طی سه سال گذشته برای چهار هزار و ۲۶ واحد مسکونی سند تک برک رسمی صادر شده است.
وی مجموع واحدهای روستایی این شهرستان را چهار هزار و ۴۸۴ واحد اعلام کرد و افزود: هزینه های ثبت نام، صدور و تحویل اسناد رسمی واحدهای روستایی از طرف بنیاد پرداخت و هیچگونه وجهی از مالکان اخد نشده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبدانان تاکید کرد: طرح هادی در ۹۰ درصد (۳۸ روستا) از روستاهای این شهرستان اجرا شده و تا پایان امسال مابقی نقاط نیز صاحب طرح هادی می شوند.
خدامرادی یادآور شد: ۱۸ روستای این شهرستان که طی سال های گذشته از وجود سکنه خالی شده بود و ساکنان این مناطق به حاشیه نشینی در شهرها روی آورده بودند، به علت ارائه خدمات مطلوب و بموقع نظام و تامین نیازهای عمرانی و اقتصادی دوباره شاهد حضور روستانشینان و رونق فعالیت های کشاورزی در این مناطق شده است.
وی اضافه کرد: شهرستان ابدانان دارای ۱۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی است که چهار هزار و ۴۸۴ واحد آن در روستاها و ۶ هزار و ۵۹ واحد نیز در شهرها احداث شده اند که در جریان زلزله سال ۹۳ با صرف اعتباری معادل ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال هفت هزار و ۵۸۲ واحد خسارت دیده تعمیر و بازسازی شدند.
به گفته رئیس بنیاد مسکن آبدانان تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف دولت تدبیر و امید به ۱۶ هزار و ۱۵۲ نفر از مردم خسازت دیده این شهرستان پرداخت شده است.
۷۱۷۴/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1513 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2026717 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر