جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
 |  19/ فروردین/ 1397 - 11:53
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

تشکیل بیش از ۳۶ هزار پرونده در طرح نظارت نوروزی تعزیرات


سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد

تشکیل بیش از ۳۶ هزار پرونده در طرح نظارت نوروزی تعزیرات

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طرح نظارت نوروزی ۳۶ هزارو ۳۰۱ پرونده در سراسر کشور تشکیل شد و ۲۲۶ میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان جزای نقدیتعیین شده است.

به گزارش ایسنا، سیدیاسر رایگانی صبح امروز -یک‌شنبه- در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با تشکر از همکاری خبرنگاران در طرح نظارت نوروزی و همچنین سایر نهادهایی که با این سازمان هراهی داشتند اظهار کرد: در مدت طرح نظارت نوروزی که از ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ برگزار شد ۳۶ هزارو ۳۰۱ پرونده در سراسر کشور تشکیل شده که مجموعا ۲۲۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند و مردم امسال ملموس‌تر خدمات سازمان تعزیرات حکومتی را در طرح نوروزی مشاهده کردند.
وی افزود: بیشترین پرونده‌ها تشکیل شده متعلق به استان‌های اصفهان، تهران، مازندران و خراسان رضوی بوده و کمترین پرونده متعلق به استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و چهارمحال و بختیاری بوده است.
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در پاسخ به سوالی در رابطه با تشکیل پرونده در مورد مدیر عامل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: این پرونده در حال رسیدگی بوده و در حال ارایه مدارک و استنادات هستند و دلیل تشکیل پرونده طبق دریافت شکایت مردمی فروش فندقی بوده که طبق نظر کارشناس استفاده انسانی نداشته است.
ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13158 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1742197 بازدید

افراد آنلاین: 8 نفر