جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
 |  27/ اسفند/ 1396 - 12:53
  |   نظرات: بدون نظر
66 بازدید بازدید

دادستان خراسان رضوی: ادامه اجرای طرح کمربند جنوبی مشهد جرم است


به گزارش ایرنا غلامعلی صادقی، یکشنبه در آیین آغاز به کار فعالیت گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی افزود: بعد از مصوبه اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال مبنی بر توقف اجرای طرح کمربند جنوبی، مصوبه به شهردار مشهد ابلاغ شد و از فردا اگر ماشین آلات از آن منطقه تخلیه نشده باشند به عنوان ابزار جرم منتقل شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: هر شخص حقیقی و یا حقوقی نیز که در آن عرصه مشغول به کار باشد مجرم شناخته و به دادستانی معرفی خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تاکید کرد: به دنبال کار سیاسی و انتخاباتی نیستیم ولی حقوق مردم و حقوق عامه را با هیچ چیز مبادله نمی کنیم.
صادقی افزود: توقف اجرای طرح کمربند جنوبی مشهد تصمیم قضایی است و کار کارشناسی لازم در این خصوص صورت گرفته است لذا اگر فردی در این مورد بازداشت شود تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهد شد.
وی تاکید کرد: این مصوبه به شهردار مشهد نیز ابلاغ و اعلام شده که درختکاری در این ارتفاعات مشکلی ندارد، وظیفه شهردار و شورای شهر مشهد فراهم کردن راه های دسترسی مردم به این ارتفاعات است و با فعالیت ماشین آلات برای فراهم کردن راههای دسترسی مردم به این ارتفاعات نیز مخالفتی نداریم.
صادقی با اشاره به سومین سال فعالیت گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال خاطرنشان کرد: در گذشته هیچ اقدامی پرسودتر از زمین خواری نبود اما با اقدامات خوبی که در چند سال اخیر صورت گرفته، دیگر زمین خواری برای زمین خواران مقرون به صرفه نیست.
طول کل طرح کمربند جنوبی مشهد از انتهای بلوار شهید برونسی تا اتوبان مشهد ـ باغچه ۲۷ کیلومتر است که قرار بود در ۲ مرحله اجرا شود و اواخر هفته گذشته با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال از ادامه اجرای این طرح، به دلیل نداشتن پیوند زیست محیطی و تجاوز به ارتفاعات، جلوگیری شد.
طرح نوروزی فعالیت گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی با مشارکت سازمان منابع طبیعی، محیط زیست، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، جهاد کشاورزی، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و دستگاه قضا با گشتزنی از محل ارتفاعات جنوبی و جلوگیری از ادامه اجرای طرح کمربند جنوبی مشهد از امروز ۲۷ اسفندماه در استان آغاز شد که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
۷۵۰۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6682 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1627353 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر