پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
 |  20/ اسفند/ 1396 - 7:08
  |   نظرات: بدون نظر
1,335 بازدید بازدید

آمادگی نیروهای مسلح به تاولی روی چگد دشمنان تبدیل شده است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

آمادگی نیروهای مسلح به تاولی روی چگد دشمنان تبدیل شده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این‌که «اصلی‌ترین وظیفه نیروهای مسلح ایجاد امنیت است»، گفت: اگرچه نباید اجازه دهیم جرمی در حوزه نیروهای مسلح صورت گیرد، اما نباید بگذاریم اقتدار این نیروها نیز تضعیف شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی در بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم که در مهمانسرای انتظامی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اقتدار امروز ایران و نیروهای مسلح کشور، اظهار کرد: امروز نیروهای ما در هر نقطه‌ای که سنگری باشد، پای کار می‌روند و عرصه را بر دشمن تنگ می‌کنند. این امر باعث شده دشمن دیوانه‌وار  وارد میدان شود و هر روز برای لطمه زدن به ما طرح و نقشه جدیدی را دنبال کند. دشمن یک روز برجام را مطرح می‌کند، یک روز می‌گوید نیازی به اجرای برجام نیست، یک روز توان موشکی ما را بهانه می‌کند و … .

وی با بیان این‌که «دشمن تلاش می‌کند با ایجاد ایران هراسی، کشور ما را به عنوان تهدیدی برای منطقه معرفی کند»، افزود: این در حالیست که ایران عامل امنیت منطقه است. به واسطه اقتدار ایران اسلامی، امروز دشمن از منطقه بیرون رانده شده است.

وی بر لزوم تدوام اقتدار ایران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند تا ۲۵ سال آینده اسمی از اسرائیل در منطقه نخواهد بود، به شرط آنکه ما همچنان به سربازی خود ادامه دهیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه از نقش مهم نیروهای مسلح در تامین امنیت جامعه یاد کرد و افزود: اگرچه نباید اجازه داد جرمی در حوزه نیروهای مسلح رخ دهد، اما اقتدار این نیروها را نیز نباید تضعیف کنیم.

وی  گفت: باید از افراط و تفریط پرهیز کنیم و به نیروهای مسلح آموزش دهیم چگونه و چه وقت از اسلحه خود استفاده کنند. امروز دشمن از آمادگی ما می‌ترسد و این آمادگی به تاول سنگینی روی جگر دشمن تبدیل شده که نمی‌ترکد.

وی تلاش برای پیشیگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را ضروری خواند و تاکید کرد: در این راستا پنج سال آسیب‌شناسی کردیم و راهکارهایی به دست آمده که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم. بسیاری از این راهکارها خرج چندانی ندارند و باید قبل از این‌که هزینه زیادی برای درمان کنیم، به پیشگیری بپردازیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  گفت: اخراج یک نیروی مسلح به معنی قطع عضو و یا از دست دادن یک آجر در دژ محکم نیروهای مسلح است که این مرحله باید آخرین راهکار باشد، زیرا اخراج یک نیرو به جز خود فرد برای خانواده و اطرافیان وی نیز تبعاتی دارد.

وی بر لزوم حمایت از نیروهای مسلح هم تاکید کرد و ادامه داد: نیروی مسلح نباید هیچ هم و غمی جز تامین امنیت مردم داشته باشد.

وی همچنین به ماجرای اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران  اشاره کرد و افزود: در برخورد با این افراد نباید سکوت کرد، بلکه باید با اقتدار و تمام توان برخورد کرد تا امنیت جامعه حفظ شود

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1058 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620462 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر