شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
 |  15/ اسفند/ 1396 - 9:55
  |   نظرات: بدون نظر
147 بازدید بازدید

طرح ویژه گشت های تعزیرات آغاز شد


محمد علی اسفنانی روز سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایرنا با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: پیشگیری، نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان و سودجویان بازار شب عید از اهداف این طرح است.
اسفنانی افزود: رستوران ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، قالیشویی ها، میادین میوه و تره بار، مراکز عرضه شیرینی و آجیل، مراکز خرید پوشاک و نمایشگاه های بهاره از جمله اصناف مورد بازرسی در طرح ویژه نوروز ۹۷ تعزیرات است.
وی یادآور شد: هر سال در روزهای خاصی از جمله ایام ماه مبارک رمضان، آغاز سال تحصیلی، اعیاد، شب یلدا، روزهای پایانی سال و خریدهای سال جدید تعزیرات اقدامات ویژه ای انجام می دهد.
اسفنانی تشریح کرد: کشیک تعزیرات به صورت ویژه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با ارسال گشت های متعدد نظارتی در سطح شهر فعال است به طوری که از ۱۵ تا ۲۴ فروردین هر روز ۱۱ تیم گشت مشترک تعزیرات با حضور نمایندگانی از دستگاه های نظارتی به صورت سرزده از اصناف بازدید می کنند.
وی اضافه کرد: از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه گشت ها با هدف رسیدگی بیشتر به ۱۵ تیم افزایش می یابد و با آغاز سال جدید از اول تا هشتم فروردین ماه ۹ اکیپ گشت و از ۹ تا ۱۵ فروردین نظارت تیم های گشت بیشتر می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم های گشت سیار در سطح شهر، پنج کانکس مستقر در نقاط پرتردد و مراکز خرید مستقر هستند و روسای شعب حضور دارند تا در صورت مراجعه و شکایات مردمی به سرعت رسیدگی های لازم را انجام دهند.
وی افزود: نظارت تعزیرات به صورت گشت های محسوس و نامحسوس انجام می شود و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی می توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۵ و یا به صورت حضوری به شعب تعزیرات حکومتی شکایات خود را مطرح کنند.
وی درباره نظارت تعزیرات در فرودگاه ها گفت: مکان استقرار تعزیرات در فرودگاه امام خمینی دور از مسافران بود و قرار شد فضای مناسب تری اختصاص داده شود تا تعزیرات خدمات مسافری و بلیط های پروازی را نظارت داشته باشد.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ١٢٤ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات را برای رسیدگی اعلام کنند تا سازمان تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.
اجتمام**۳۲۲۹**۱۴۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13112 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1997383 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر