شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
 |  15/ اسفند/ 1396 - 5:00
  |   نظرات: بدون نظر
36 بازدید بازدید

حرکت مذبوحانه اخیردرقالب کشف حجاب منشا هنجارشکنی دارد


به گزارش روزسه شنبه ایرنا از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی دراین بازدید افزود: انجام کارقضایی در این مجتمع از حساسیت خاصی برخوردار است و بر اساس مبانی دینی ضرورت دارد با حفظ حرمت اشخاص امور محوله به سرانجام برسد.
وی با تاکید برحفظ حرمت اشخاص گفت: برخی از افراد مرتکب بزهی می شوند که با عنایت به شخصیت متهم و سایر شرایط مندرج در قانون می شود در حق او ارفاق کرده و نسبت به مجازات مقرره تخفیف قائل شد. اما چنانچه فردی جرمی مرتکب شده و موجبات جری شدن دیگران و زمینه گسترش و شیوع بزه در جامعه را فراهم نماید می طلبد با این شخص در چارچوب مقررات و با قاطعیت تمام برخورد شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: گاهی از اوقات این امر به صورت یک چالش بزرگ اجتماعی ظهور و بروز می کند، مانند حرکات مذبوحانه ای که اخیرا با حمایت دشمنان اسلام در قالب کشف حجاب در جامعه شکل گرفته است و منشا هنجارشکنی دارد و می بایست با آن قاطعانه برخورد شود.
اسماعیلی یادآورشد: بفرموده رهبرمعظم انقلاب تسامح و سهل انگاری در مقوله های فرهنگی موجب بروز شبیخون فرهنگی می شود.
غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران از قسمت های مختلف مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.
اجتمام*۱۷۲۴*۱۱۹۳
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10487 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1994758 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر