شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵
 |  15/ اسفند/ 1396 - 5:11
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

اعضای هیات مدیره کارشناسان رسمی قوه قضاییه در قزوین معرفی شدند


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، احسان نظام دوست با اشاره به برگزاری انتخابات سومین دوره هیات مدیره دفتر منطقه ای کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان قزوین، افزود: ۲۴ نفر در این دوره، متقاضی شرکت در انتخابات هیات مدیره بودند که پس از تایید صلاحیت توسط نهادهای نظارتی و طی مراحل قانونی ۱۶ نفر انتخاب شدند.
نظام دوست خاطر نشان کرد: پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا مطابق با دستورالعمل های اعلامی ، رضا فرخزاد، محمد دادور، محمدرضا بیگدلی، مهدی سلطانی و الهام محمدی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
وی افزود: همچنین هوشنگ بخشعلی پور و علی دلنواز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره معرفی شدند.
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان قزوین خاطر نشان کرد: در این انتخابات منوچهر سلطانی و علی شریعت محرری به عنوان بازرس و سعیده آتش پا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
نظام دوست اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۹ نفر به عنوان کارشناس قوه قضاییه در رشته های مختلف در کلیه حوزه های قضایی استان مشغول به کارند.
وی با اشاره به وظایف دفاتر استانی کانون کارشناسان،اظهار کرد: این دفاتر به منظور اعمال نظارت و ساماندهی کارشناسان قوه قضاییه در استان و در راستای خط مشی و اعمال تصمیمات مرکز در امورکارآموزان و دارندگان پروانه های کارشناسی دایر شده اند.
۶۱۰۱*۳۰۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11001 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1995272 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر