شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
 |  15/ اسفند/ 1396 - 8:32
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

اخبارانتظامی/ کشف ۱۱هزار عدد مواد محترقه، دستگیری سارق حرفه ای و قاچاقچی مسافرنما


*** کشف بیش از ۱۱ هزار عدد مواد محترقه خطرناک
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از شناسایی و دستگیری دو کسبه متخلف و کشف بیش از ۱۱ هزار عدد مواد محترقه خطرناک خبر داد.
سرهنگ ‘غلامرضا خرقانی’ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط دو فرد سوجوء در مغازه خواربار فروشی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با یک سری تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و با کنترل نامحسوس، آنها را در حال توزیع مواد محترقه در محل کسب خود دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این دو واحد صنفی متخلف ۱۱ هزار و ۱۶۰ عدد انواع مواد محترقه و ۷۹ ترقه دست ساز کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.
سرهنگ خرقانی از عموم شهروندان خواست با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال بر رفتارهای جوانان و نوجوانان نظارت بیشتری داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد حوادث ناگوار برای اعضای خانوادها نباشیم.
***دستگیری سارق حرفه ای با ۶ فقره سرقت
سارق کارگاه ها و مغازه های حاشیه شهرستان تربت حیدریه در دام پلیس گرفتار شد .
سرهنگ ‘غلامرضا خرقانی’ در خبری دیگر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در ساعات پایانی شب از مغازه های حاشیه شهر تربت حیدریه دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق محل های سرقت با توجه به آثار بجامانده به فردی سابقه دار مظنون و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.
سرهنگ خرقانی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه ها و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کرد.
وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر خاطر نشان کرد: در بازرسی مخفیگاه متهم و مالخر تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل دریل ،چرخ سنگ،درب آلومینیومی ، انواع سیم کابل، لوازم ام دی اف کاری و چوب بری و… کشف و متهمین ۳۰ و۲۶ساله با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با هشدار به شهروندان از آنها خواست: نسبت به ایمن کردن منازل خود در مقابل سرقت اقدام و هر مورد مشکوکی را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
***قاچاقچی مسافر نما در دام پلیس مه ولات
فرماندهی انتظامی مه ولات گفت:با هوشیاری پلیس شهرستان مه ولات، قاچاقچی مسافر نما قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حمزه ذوالفقاری فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت: روز گذشته یکی از تیم های یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بجستان -مه ولات به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از کرمان به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بازرسی دقیق وسایل همراه مرد جوان، مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند .
سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد : متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
۹۸۷۸/۱۷۴۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11419 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1761349 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر