یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
 |  14/ اسفند/ 1396 - 3:45
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

آزادی سه زندانی غیرعمد با پول خرید لباس عید دانش آموزان


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار قضایی ایرنا از روابط عمومی نمایندگی دیه استان تهران، دانش آموزان دو مدرسه دوره اول دبیرستان دخترانه و پسرانه، پول خرید لباس و ملزومات عید نوروز را در اقدامی خداپسندانه به حساب نمایندگی ستاد دیه استان تهران واریز کردند.
با همت مسئولان دو مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه، دانش آموزان و اولیای آنان به جای خرید لباس و ملزومات عید، با واریز ۱۶ میلیون و صد هزار تومان به حساب نمایندگی ستاد دیه، در طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران شرکت کردند.
براساس این گزارش، طی این اقدام خداپسندانه، با واریز این وجه، بدهی سه نفر از زندانیان نیازمند پرداخت شد تا آنان هم در لحظات تحویل سال، در کنار همسر و فرزندان خود سر سفره هفت سین بنشینند.
البته در دو هفته گذشته تعدادی خیرین در تهران توانستند با پرداخت بدهی ۶ مددجوی جرایم غیرعمد موجبات آزادی این افراد را فراهم کنند.
نیکوکاران برای شرکت در طرح آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینک اطلاع رسانی https://t.me/tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.
اجتمام*۱۷۲۴* ۷۳۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6119 بازدید

بازدید دیروز: 18764 بازدید

بازدید کل : 1774813 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر