شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
 |  13/ اسفند/ 1396 - 4:28
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

کمک ۳۵ میلیارد ریالی دفتر رهبری به توسعه ناوگان اتوبوسی شهر بجنورد


به گزارش ایرنا، روح الله براتیان یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: با استفاده از این اعتبارات و اعتبارات شهرداری، قرار است ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر شود.
وی گفت: در وضعیت مناسب، باید ۴۵ درصد از مسافران شهری با استفاده از اتوبوس جابه جا شوند اما این رقم در بجنورد تنها ۱۰٫۵ درصد است و در این زمینه ۳۴٫۵ درصد از وضعیت مناسب عقب هستیم.
وی افزود: با ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی، میزان خدمات رسانی به شهروندان در زمینه جابه جایی، ۳۰ درصد ارتقا می یابد.

* حقوق کارگران شهرداری به موقع پرداخت می شود
شهردار بجنورد در بخش دیگر از سخنان خود در باره حقوق معوق کارکنان مختلف نهادهای زیر مجموعه شهرداری گفت: کارگران فضای سبز که بیش از سایر کارگران و کارکنان حقوق عقب افتاده دارند، اکنون بابت پرداخت نشدن ۲ ماه حقوق از ما مطالبه دارند.
وی تاکید کرد: از زمان انتصابم، حقوق کارکنان شهرداری سر موعد در سی ام هر ماه پرداخت و برخی ماه ها نیز حقوق دو، سه ماه یکجا پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت حقوق عقب افتاده کارگران فضای سبز از ۶ ماه به ۲ ماه رسیده است.

* تعیین تکلیف باغ تالارها
شهردار بجنورد درباره تعیین تکلیف باغ تالار ها در بجنورد گفت: ۲۳ باغ تالار در بجنورد که مجوز برای فعالیت نداشتند تعیین تکلیف شده اند.
شهردار بجنورد پیش از این با اشاره به ساخت و ساز های غیرمجاز باغ تالارها در این شهر گفته بود: ۲۳ واحد از باغ تالارهای این شهر مجوزی از شهرداری ندارند و نسبت به برگزاری مراسم مختلف مبادرت دارند.
به گفته وی باغ تالارها در بجنورد ۹۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند و باید حقوق این نهاد را بپردازند.

*۵۵ میلیارد ریال برای بوستان دوبرار
شهردار بجنورد در بخش دیگر سخنان خود از تخصیص ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجری بوستان دوبرار خبر داد و گفت: این اعتبار به طور کامل تخصیص یافته است.
براتیان با بیان اینکه عملیات اجرای این طرح عمرانی از سال آتی آغاز می شود افزود: طرح این بوستان در وسعت ۹۰ هکتار تهیه شده است.
وی از حضور مشاورانی از تهران در بجنورد خبر داد و گفت: این مشاوران قرار است فرصت های سرمایه گذاری در زمینه ایجاد فضای سبز و تفرج گاه در شهر بجنور را مورد بررسی قرار دهند.

* قطع گاز سی.ان.جی شهرداری
برایتان از قطع گاز جایگاه سی.ان.جی شهرداری در کنار ترمینال گلایه کرد و گفت: شهرداری بر اساس تفاهم نامه با شرکت گاز، ماهیانه یک میلیارد ریال بابت بدهی به این شرکت پرداخت می کند با این وجود شرکت گاز اقدم به قطع گاز این جایگاه کرده است.
وی افزود: شرکت گاز بدون هیچ دلیل قانونی، گاز این جایگاه را قطع کرده است.
شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی های شهرداری به شرکت گاز از آذرماه امسال در حال اقدام است و در این مدت وقفه ای در این باره اتفاق نیفتاده است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3300 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753230 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر