یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
 |  13/ اسفند/ 1396 - 1:52
  |   نظرات: بدون نظر
39 بازدید بازدید

اعلام‌نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهرنامه» و «همشهری جوان»


اعلام‌نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهرنامه» و «همشهری جوان»

جلسه رسیدگی به پرونده‌های «همشهری جوان»، «مهرنامه» و «پیک سبز» صبح امروز (یکشنبه) – ۱۳ اسفندماه – در شعبه های نهم و ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و قاضی شقاقی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پس از رسیدگی به پرونده مدیرمسئول هفته نامه «همشهری جوان» که به اتهام توهین در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران و با شکایت گروه خودروسازی سایپا تشکیل شده بود، هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این هفته نامه را مجرم تشخیص نداد.

پرونده مدیرمسئول هفته نامه «مهرنامه» نیز با عناوین اتهامی نشر مطالب الحادی و ترویج مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی لطمه می زند و نشر مطالب خلاف واقع و با شکایت دادیار دادسرای فرهنگ و رسانه و معاون حقوقی و مجلس سپاه تشکیل شده بود که پس از رسیدگی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران، هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این هفته نامه را در هر دو عنوان اتهامی مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف ندانست.

در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پرونده مدیرمسئول نشریه «پیک سبز» با عنوان اتهامی انتشار مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب و با شکایت مدعی العموم مورد رسیدگی قرار گرفت که هیات منصفه مطبوعات، متهم این پرونده را مجرم تشخیص نداد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12908 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2014513 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر