یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
 |  12/ اسفند/ 1396 - 11:15
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر مرتضوی برگزار شد


به گزارش خیرنگار حقوقی قضایی ایرنا سعید مرتضوی در نخستین دادگاه تجدید نظر که ۱۶ بهمن برگزار شد، حضور نیافت و دادگاه بدون حضور او تشکیل شد.
مجتبی نظری ، وکیل سازمان تامین اجتماعی در پایان آن جلسه از دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در پرونده مرتبط با این سازمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به گفته رئیس دادگاه این جلسه به اتمام نرسیده و ادامه رسیدگی به آینده موکول شده است.
وکیل سازمان تامین اجتماعی جلسه نخست دادگاه را خوب ارزیابی و اظهارکرد: رئیس دادگاه با حوصله به مطالب ما و وکلای مرتضوی توجه کرد. برخی مطالب البته مطرح نشد که قرار شد جلسه بعدی در اسفندماه برای ادامه رسیدگی تشکیل شود.
نظری در پاسخ به این پرسش که آیا حضورنیافتن سعید مرتضوی می تواند تخلف محسوب شود نیز، گفت: این موضوع را باید دادگاه تشخیص دهد که حضورنیافتن او چه عواقبی می تواند باید برایش داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در پرونده های کیفری باید خود متهم حضور داشته باشد اما در پرونده های حقوقی حاضر نشدن در دادگاه اشکالی ندارد و می تواند وکیل حضور داشته باشد؛ حالا دلیل اینکه چرا مرتضوی در دادگاه حاضر نشده است، نمی دانیم.
اجتمام**٧٣٢٩** ۱۷۷۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3718 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2005323 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر